R53 MCs: GP Spoiler gemonteerd
- Fabian
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Heel gaaf stuur!!!

MINI Cooper F56
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
- Wg15
- Enthousiast
Bericht
Op de foto staat het stuur idd een beetje scheef ja XD, schoot op stuurslot
Geen probleem om het stuur recht te krijgen, de kartels zijn precies goed en op de naaf staat precies wat recht is en bovenAnto schreef:problemen gehad om het stuur mooi recht te zetten ( of ging dat vlotjes met die kartels ) ?

Op de foto staat het stuur idd een beetje scheef ja XD, schoot op stuurslot

- Dennisvdh
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Ziet er gaaf uit!
Ik zou wel even navragen bij je verzekering of het consequenties heeft voor je polis/dekking.. Aangezien je nu de airbag hebt verwijderd en de kans op letsel toeneemt bij een aanrijding. Volgens mij kan dit best eens problemen opleveren
Ik zou wel even navragen bij je verzekering of het consequenties heeft voor je polis/dekking.. Aangezien je nu de airbag hebt verwijderd en de kans op letsel toeneemt bij een aanrijding. Volgens mij kan dit best eens problemen opleveren
Austin Mini '87, Mini Cooper '91, MINI Cooper '07
Muurstickers en muurteksten
Muurstickers en muurteksten
- Koenv
- Volledig MINI minded!
Bericht
Laat het even weten als het luktDaveke schreef:Zou je in dat geval voor een oude auto zonder airbag meer betalen voor een verzekering?
Dan dien ik m'n Rolbeugel, kuipstoelen en 4 puntsgordels ook in, stuk veiliger dus minder premie

R53 MCS HB / Pepper White
- Wg15
- Enthousiast
Bericht
Afgelopen woensdag meegedaan aan de avondsessie van Driving Fun op het circuit van Zandvoort
De eerste keer op het circuit met de Yokohama Semi's en dus eens goed kunnen uitproberen. Wat een grip als ze eenmaal warm zijn
en het sportstuur stuurt ook echt geweldig!
Het was al met al een zeer geslaagde avond! Beetje aan de warme kant, zeker met een helm op maar daar merkte de Mini gelukkig niets van... In totaal hadden een kleine vijftig personen zich aangemeld voor de avondsessie. Dit leek in eerste instantie een drukke avond te worden maar viel reuze mee. De eerste paar rondjes de baan verkennen en de bandjes opwarmen en vervolgens bijna de gehele tijd mijn eigen lijnen kunnen rijden.
Twee maal een rode vlag vanwege een sleepactie van een auto in de grindbak en de controle van een vloeistoffenspoor, bleek water te zijn XD. En een Lamborghini die van de baan raakte en zijn voorbumper barstte, maar verder geen gekke dingen gebeurt...
En uiteraard een fotootje:

Groetjes Wesley

De eerste keer op het circuit met de Yokohama Semi's en dus eens goed kunnen uitproberen. Wat een grip als ze eenmaal warm zijn

Het was al met al een zeer geslaagde avond! Beetje aan de warme kant, zeker met een helm op maar daar merkte de Mini gelukkig niets van... In totaal hadden een kleine vijftig personen zich aangemeld voor de avondsessie. Dit leek in eerste instantie een drukke avond te worden maar viel reuze mee. De eerste paar rondjes de baan verkennen en de bandjes opwarmen en vervolgens bijna de gehele tijd mijn eigen lijnen kunnen rijden.
Twee maal een rode vlag vanwege een sleepactie van een auto in de grindbak en de controle van een vloeistoffenspoor, bleek water te zijn XD. En een Lamborghini die van de baan raakte en zijn voorbumper barstte, maar verder geen gekke dingen gebeurt...
En uiteraard een fotootje:

Groetjes Wesley
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Jij kan volgens mij wel een Clubsport rolbeugel gebruiken en laat ik die nou nog hebben staan. 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- Wg15
- Enthousiast
Bericht
Bij normaal dagelijks gebruik en hier en daar een beetje gas geven blijft de temperatuur maximaal rond de 100 graden, maar tijdens Zandvoort liep dit inderdaad aardig op...
De eerst volgende mod voordat ik weer het circuit op ga is dan ook een oliekoeler
Was gisteren al een beetje naar een oliekoeler aan het kijken en ga die na mijn vakantie bestellen.
Beter om te hoge olietemperaturen te voorkomen dan achteraf mezelf voor mijn kop slaan voor die paar honderd euro, zo van had ik het maar eerder gedaan.
De olietemperatuur is niet boven de 126 graden in het carter uitgekomen... Steeds een aantal rondjes volluit en dan een cooling down lap en ff stationair in de pittlane laten draaien. De volgende dag oliepeil gecontroleerd en zat net onder de helft. Dus wat aangevuld. Ik heb de olietemperatuur wel nauwlettend in de gaten gehouden omdat het schijnt dat 130 graden not done is voor een Mini.Koenv schreef:Heel erg stoer zo met die oranje velgen! Hoe hoog werd je olie temp ongeveer?
Bij normaal dagelijks gebruik en hier en daar een beetje gas geven blijft de temperatuur maximaal rond de 100 graden, maar tijdens Zandvoort liep dit inderdaad aardig op...
De eerst volgende mod voordat ik weer het circuit op ga is dan ook een oliekoeler

Was gisteren al een beetje naar een oliekoeler aan het kijken en ga die na mijn vakantie bestellen.
Beter om te hoge olietemperaturen te voorkomen dan achteraf mezelf voor mijn kop slaan voor die paar honderd euro, zo van had ik het maar eerder gedaan.
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Pm terug!
MINI Dubman '07 PureSilver

- Wg15
- Enthousiast
Bericht
Alleen zitten de BBS velgen er niet vaak onder en denk dat oranje dan wel een beetje TE opvallend zal zijn XD
Voorlopig laat ik hem gewoon zwart. Kan ik hem altijd later nog een keer laten spuiten
Oranje zou wel dik staan ja, icm met de BBS velgenDaveke schreef:Maak die rolbeugel Oranje, dat ziet dik uit!
Mijn olietemp blijft na een kwartiertje rustig rijden rond de 80 hangen met oliekoeler, ga ik wat steviger doorrijden dan steekt ie rond de 90

Alleen zitten de BBS velgen er niet vaak onder en denk dat oranje dan wel een beetje TE opvallend zal zijn XD
Voorlopig laat ik hem gewoon zwart. Kan ik hem altijd later nog een keer laten spuiten