MiniBen: PW Cooper D - Herprogrammatie: pics + grafiek pg 11
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
- MiniBen
- 4 op een rij!
Bericht
@ Neovo & Frankie: Beek is mij te ver, en de dingen die ik over BR-performance gelezen heb zijn telkens positief! Ook het eerste contact verliep heel aangenaam, + het is BMW-maand dus ik betaal 390 ipv 490, en je krijgt ook foto's en resultaten mee naar huis met een usb-stick! Van Ziptuning ben ik niet zo overtuigd, heb mn huiswerk wel gemaakt 
@ Mark: thanks!

@ Mark: thanks!

- JCS Cooper
- One wheel wonder
Bericht
Hey Ben,
Zie nu pas de foto's van je Dooper met upgrades. Gaaf! Die zwarte velgen staan trouwens wel erg goed bij PW. Snap nu helemaal dat je van de zilvergrijze af wilde (en die staan weer goed bij mijn CR).
Zie nu pas de foto's van je Dooper met upgrades. Gaaf! Die zwarte velgen staan trouwens wel erg goed bij PW. Snap nu helemaal dat je van de zilvergrijze af wilde (en die staan weer goed bij mijn CR).

- MiniBen
- 4 op een rij!
Bericht
De zilverkleurige staan idd een stuk beter onder die rooie van jou
Ik moest en zou er zwarte velgen onder hebben, wit-zwart is beetje mn thema heJCS Cooper schreef:Hey Ben,

- MiniBen
- 4 op een rij!
Bericht
Ik heb een vraagje: is het mogelijk om mijn halogeenlampje te vervangen door een led-lampje, zodat mijn lichten wat meer xenon/luxe-uitstraling krijgen?
Dan kan ik eventueel ook mijn stadslichten voorzien van led-lampjes, iets wat ik nu nog niet gedaan heb omdat ik het niet vind samengaan met mijn halogeenlichten...
Dan kan ik eventueel ook mijn stadslichten voorzien van led-lampjes, iets wat ik nu nog niet gedaan heb omdat ik het niet vind samengaan met mijn halogeenlichten...
Onze sponsors