Raj's *new colour* - new look - new upgrades
- dqs23
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
In theorie krijg je meer vermogen, echter is dit niet bij een R53. De motor wil iets tegendruk hebben en daardoor verlies je vermogen, veel is het niet! (niet merkbaar)
Zonder kat kom je niet door de APK, je uitstoot is te hoog.Timini schreef:En daarna is hij gewoon APK waardig? Doet dat ook nog wat met de rijeigenschappen?
In theorie krijg je meer vermogen, echter is dit niet bij een R53. De motor wil iets tegendruk hebben en daardoor verlies je vermogen, veel is het niet! (niet merkbaar)
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Weet even niet of je dat orginele gordel-inklik-ding eruit krijgt bij je stoelen?
Uiteindelijk wel jaKoenv schreef:Klinkt erg lekker zo, inderdaad vrij luid.
Ik laat mijn cat lekker zitten.
Ga je nog wel je originele gordels verwijderen?

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hej schijtluis!
Waarom vraag je hier niet even of iemand weet waarom de auto trilt als die remt..
Sinds de BBK erop zit trilt die als een malle. Hoe harder je remt, hoe harder de trillingen. Als bijrijder op De Ring vond ik het wel meevallen, het zal wel in het stuur zitten dus
Ik dacht eerst aan niet goed ontlucht omdat het ook een beetje trekt. Toen bedacht ik me ineens: Als je de schijven vervangt ook de blokken meenemen. Blokken los vervangen kan wel altijd.
Dus miss zitten de blokken niet meer op dezelfde plaats als bij de vorige keer en veroorzaakt dat trillingen??
Kan en wil iemand deze zielige jonge helpen??
Waarom vraag je hier niet even of iemand weet waarom de auto trilt als die remt..
Sinds de BBK erop zit trilt die als een malle. Hoe harder je remt, hoe harder de trillingen. Als bijrijder op De Ring vond ik het wel meevallen, het zal wel in het stuur zitten dus

Ik dacht eerst aan niet goed ontlucht omdat het ook een beetje trekt. Toen bedacht ik me ineens: Als je de schijven vervangt ook de blokken meenemen. Blokken los vervangen kan wel altijd.
Dus miss zitten de blokken niet meer op dezelfde plaats als bij de vorige keer en veroorzaakt dat trillingen??
Kan en wil iemand deze zielige jonge helpen??
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors