airbag wrappen? foto van voorbeeld? ben wel benieuwd hoe het eruit ziet.. hahahDaveke schreef:En je airbag al gewrapt.. Wat moest je toch zonder mijMartijnGizmo schreef:Sowieso ff eruit halen, kun je langs achter zo loswippen. Ik heb Davy's tip gebruikt, en van die kleine ronde stickertjes van de kantoorboekhandel erop gedaan...
Famos R53 (MrSmith)
- MrSmith
- Be Mini
Bericht
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik ga denk ik toch maar voor die carbon-rommel.. Het is moeilijk. Ik vind carbon helemaal niet zo mooi, maar dit zwarte is ook niet zoals ik het wil.. En om nu naar Liverpool te rijden om bij NewMiniStuff langs te gaan, dat gaat me ook 'wat ver'.
Bij het terugzetten heb ik er eentje gesloopt, dus wel voorzichtig doen!MartijnGizmo schreef:Sowieso ff eruit halen, kun je langs achter zo loswippen. Ik heb Davy's tip gebruikt, en van die kleine ronde stickertjes van de kantoorboekhandel erop gedaan...
Ik ga denk ik toch maar voor die carbon-rommel.. Het is moeilijk. Ik vind carbon helemaal niet zo mooi, maar dit zwarte is ook niet zoals ik het wil.. En om nu naar Liverpool te rijden om bij NewMiniStuff langs te gaan, dat gaat me ook 'wat ver'.
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- MrSmith
- Be Mini
Bericht
pm hem maar es
Davy heeft nog een setje carbon liggen..Floor-is schreef:Bij het terugzetten heb ik er eentje gesloopt, dus wel voorzichtig doen!MartijnGizmo schreef:Sowieso ff eruit halen, kun je langs achter zo loswippen. Ik heb Davy's tip gebruikt, en van die kleine ronde stickertjes van de kantoorboekhandel erop gedaan...

- MrSmith
- Be Mini
Bericht
Ik heb die ring van de airbag ook zwart gemaakt, gister de knopjes zwart gemaakt.. en de telefoonknopjes dichtgeplamuurd..
Een deze dagen krijg ik mijn carbon wrap binnen, dan ga ik de GP achterpanelen en de kapjes carbon wrappen..
Heb gewoon een 3spaaks stuur geen JCW stuur..
Rondom de airbag afplakken en spuiten.. knopjes kan je van die stickers kopen bij de boekhandel.. passen precies op de zwarte tekens..
Lol.. dat is die van MartijnGizmo..Dr. Evil schreef:MrSmith schreef:
Is dit jou interieur ?? Hoe heb je dat gedaan met je stuur,, die zwarte ring bij je logo en die knopjes van de bediening ??
Ziet er lekker uit man!!
Ik heb die ring van de airbag ook zwart gemaakt, gister de knopjes zwart gemaakt.. en de telefoonknopjes dichtgeplamuurd..
Een deze dagen krijg ik mijn carbon wrap binnen, dan ga ik de GP achterpanelen en de kapjes carbon wrappen..
Heb gewoon een 3spaaks stuur geen JCW stuur..
Rondom de airbag afplakken en spuiten.. knopjes kan je van die stickers kopen bij de boekhandel.. passen precies op de zwarte tekens..
- Kim Cooper
- Be Mini
- MrSmith
- Be Mini
Bericht
je krijgt een heel pak voor minder dan € 2,-
heb er maar 8 nodig.. dus heb nog wel heel veel liggen.. als je in de buurt woont kan je een vel ophalen.. versturen heeft geen zin.. postzegel is bijna net zo duur
klopt, 8mm heb ik net even gekeken.MartijnGizmo schreef:Zulke dus, 8mm geloof ik:
je krijgt een heel pak voor minder dan € 2,-
heb er maar 8 nodig.. dus heb nog wel heel veel liggen.. als je in de buurt woont kan je een vel ophalen.. versturen heeft geen zin.. postzegel is bijna net zo duur

Onze sponsors