MINI Cooper S van CooperS-lightningblue (MINI = Exit)
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja ik had m'n MINI afgelopen dinsdag (toen ik naar Hilversum ging om te werken) met 1990 km achtergelaten en gisteren bracht ik even wat naar een vriend van me toen ik ineens 1999 km zag staan. Meteen m'n camera gepakt en toen die aanstond sprong hij net op 2000. Dat is uiteraard een hoogtepunt, dat moest ik even vastleggen!
Het PM-bochtje zou het uitstekend doen ja!
Vele van jullie komen er 18 Maart doorheen als ze naar Plein 13 gaan (het beginpunt van de New meets Incredibly New rit).
Uiteraard moet iedereen daar wel rustig aan doen, want als je hem niet kent is hij vrij verradelijk en moet je op het laatste moment (al in de bocht) bijremmen, de achterkant word heel licht en je vliegt er zo af.

Het PM-bochtje zou het uitstekend doen ja!

Uiteraard moet iedereen daar wel rustig aan doen, want als je hem niet kent is hij vrij verradelijk en moet je op het laatste moment (al in de bocht) bijremmen, de achterkant word heel licht en je vliegt er zo af.

- turbootje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zie nu je reactie pas...sorry...
Maakt me niet uit hoor...wanneer jij tijd hebt!
PM-bochtje is ook geen probleem...jij kent hem als je broekzak..toch?
CooperS-lightningblue schreef:Wanneer WIL je een rondje meerijden?!

Maakt me niet uit hoor...wanneer jij tijd hebt!
PM-bochtje is ook geen probleem...jij kent hem als je broekzak..toch?

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb vandaag tijdens het her-rijden van de rit voor 18 Maart ook een stukje polder gereden.... achteraf eigenlijk heel aso, want het ging echt héél hard....
turbootje schreef:PM-bochtje is ook geen probleem...jij kent hem als je broekzak..toch?

Heb vandaag tijdens het her-rijden van de rit voor 18 Maart ook een stukje polder gereden.... achteraf eigenlijk heel aso, want het ging echt héél hard....

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Qua snelheid viel het wel mee, maar als je ziet dat het op een 80km/h weg is....turbootje schreef:FOEI!!!
Klinkt goed.. en HOE hard dan??

- niels coopers
- Nieuwsgierig
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ida had weer eens een geweldig gadget! Het is niet van MINI, maar het had zomaar gekund!
"I'm Incredible" in mijn Incredibly New MINI. En hoe toevallig, blauwe letters en witte stof!

Ik mocht hem houden van Ida!!! Dankjewel Ida!!

Ik mocht hem houden van Ida!!! Dankjewel Ida!!

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat is wel héél cool! Jammer dat ik zo'n key-cord nooit gebruik, anders had ik hem zeker willen hebben! 

Onze sponsors