Craen's R53 Custom 2-Spaaks stuurtje
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Craen89
- Be Mini
Bericht
Re: Craen`s DS MCS R53 milltek catback besteld
Ja ga ik ook doen dave Maar heb hem resonated besteld en van mushrob een delete
Je lichten zijn goed aangekomen dave

Je lichten zijn goed aangekomen dave

Mini Cooper S R53 2003 / Rota Subzero's 17x7,5j / Orranje Stealth CAI / AP Schroefset / Milltek catback

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- 2Kaatjes
- Be Mini
Bericht
Ik merk dat ik wat aan het rondzoeken ben in m'n technische beperking wat aan te vullen. Lees hier over miltek en ergens anders over de ...ball mod. Ik zou nl best wat meer geluid willen uit onze Clubster.... Probleem is € en dat ik geen zeik wil met APK en zo. Ik kom er
Alleen niet helemaal uit hoe zo'n ....ball mod werkt of hoe ik het anders aan kan pakken. Als ik deze post (teveel) vervuil, just say, dan delete ik dit hier. Lees vooral vol bewondering jullie mods. Lijkt allemaal zo simpel zo.....
Alleen niet helemaal uit hoe zo'n ....ball mod werkt of hoe ik het anders aan kan pakken. Als ik deze post (teveel) vervuil, just say, dan delete ik dit hier. Lees vooral vol bewondering jullie mods. Lijkt allemaal zo simpel zo.....
Lucky 7 

- Craen89
- Be Mini
Bericht
Hier is de link van DIY!
viewtopic.php?f=51&t=14200
Maar als je een andere uitlaat koopt bijv een milltek heb je ook geen gezeik met APK als je de middendemper er gewoon tussen hebt, maar wanneer je ook je spruitstuk en cat. Gaat aanpassen wordt het wel een probleem.
Ps. geen probleem voor dit bericht!
Mvg nick
Als je idd niet teveel geld wilt uitgeven kun je Oneball mod doen dit houdt in dat je een einddemper er van tussen haalt van je standaard uitlaat systeem!2Kaatjes schreef:Ik merk dat ik wat aan het rondzoeken ben in m'n technische beperking wat aan te vullen. Lees hier over miltek en ergens anders over de ...ball mod. Ik zou nl best wat meer geluid willen uit onze Clubster.... Probleem is € en dat ik geen zeik wil met APK en zo. Ik kom er
Hier is de link van DIY!
viewtopic.php?f=51&t=14200
Maar als je een andere uitlaat koopt bijv een milltek heb je ook geen gezeik met APK als je de middendemper er gewoon tussen hebt, maar wanneer je ook je spruitstuk en cat. Gaat aanpassen wordt het wel een probleem.
Ps. geen probleem voor dit bericht!
Mvg nick
Laatst gewijzigd door Craen89 op 24 jun 2014, 23:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Mini Cooper S R53 2003 / Rota Subzero's 17x7,5j / Orranje Stealth CAI / AP Schroefset / Milltek catback

- 2Kaatjes
- Be Mini
Bericht
Kijk! Zal op de laptop de link proberen te pakken. Tapatalk doet dit niet. Thanx voor tekst en uitleg!
Lucky 7 

- Craen89
- Be Mini
Bericht
Your welcome

- Craen89
- Be Mini
Bericht
Re: Craen`s DS MCS R53
Spullen voor de coenmod en smoken achterlichten besteld dus binnenkort fixen!

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
1. Middendemper delete. Dus gewoon de middendemper er onder uit halen of,
2. Andere downpipe met racekat (200cell) of gewoon helemaal geen kat (dat heb ik). Bij een andere downpipe heb je wel een delete kastje nodig om de foutmelding te wissen.
APK technisch zou dat dan goed moeten komen. Bij bouwjaren na 2006 wordt alleen je obd uitgelezen en als die geen foutmelding geeft dan is het ok. Ik heb de evolve catless downpipe (met Akrapovic delete kastje) en verder stock uitlaat. Dat klinkt heel erg goed en als het goed is geen APK gezeur.
Dat one ball mod kan alleen bij een R53. Bij een Clubman kan je twee dingen doen;2Kaatjes schreef:Kijk! Zal op de laptop de link proberen te pakken. Tapatalk doet dit niet. Thanx voor tekst en uitleg!
1. Middendemper delete. Dus gewoon de middendemper er onder uit halen of,
2. Andere downpipe met racekat (200cell) of gewoon helemaal geen kat (dat heb ik). Bij een andere downpipe heb je wel een delete kastje nodig om de foutmelding te wissen.
APK technisch zou dat dan goed moeten komen. Bij bouwjaren na 2006 wordt alleen je obd uitgelezen en als die geen foutmelding geeft dan is het ok. Ik heb de evolve catless downpipe (met Akrapovic delete kastje) en verder stock uitlaat. Dat klinkt heel erg goed en als het goed is geen APK gezeur.

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Craen89
- Be Mini
Bericht
Bedankt rob 

- Craen89
- Be Mini
Bericht
Update afgelopen vrijdag naar Mc meet @ Breda geweest daar de midden demper delete opgehaald van mushrob en FL achterlichten van klatsie. Mijn dank voor het meebrengen van de spullen klatsie
Ook zijn mijn spulletjes voor het coenmodden binnengekomen dus kunnen we binnenkort als ik weer tijd heb modden

Ook zijn mijn spulletjes voor het coenmodden binnengekomen dus kunnen we binnenkort als ik weer tijd heb modden

- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Geen probleem man! Leuk jullie jullie even gesproken te hebben! 

Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- Craen89
- Be Mini
Bericht

- Craen89
- Be Mini
Bericht
Thnx Lars, maar wat maakt de jouwe een dik geluid

Onze sponsors