Het verhaal:
Achteraf gezien is het zo stom dat ik hierin gelopen ben, maar een mens verwacht zich hier niet aan...
De mini staat dus op verschillende websites te koop. Afgelopen woensdag krijg ik een telefoon van een Franstalige dame uit Gent. We maken een afspraak, ze komt zoals afgesproken vandaag rond 17u kijken naar de auto.
Ik doe de deur open en daar staat ze, alleen. Een jonge twintiger. Ik vraag haar of ze alleen is, en ze antwoord dat ze kennissen in de buurt hebben en dat haar vriend eens goeiedag gaan zeggen is.
Ik stel voor dat we een ritje maken. Ik geef ze de sleutels en we stappen beiden in. We doen een klein toertje en spreken wat over de opties en hoe mooi hij wel is vanbinnen. Terug aangekomen zet ze de wagen naast die van de buurman en zegt ze dat ik beter zou parkeren. Ze maakt aanstalten om uit te stappen, ik stap ook uit. Het moment dat ik mijn deur toegooi trapt ze op het gaspedaal, en weg is mevrouw...
Vol verstomming stond ik hier. Ik kan het nog steeds niet goed geloven...
Meteen de politie gebeld, de wagen staat internationaal geseind, PV is opgemaakt. Verder is het afwachten.
Ik heb 1 groot voordeel, de auto is omnium verzekerd en diefstal wordt gedekt. Met een beetje 'geluk' keert de verzekering mij nog meer uit dan wat ik zou krijgen bij verkoop. Maar toch, een erg positieve ervaring vind ik het niet... Ik ben er echt niet goed van
Tommy's PW Cooper D
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Jeetje jah zo zie je maar weer, niemand is te vertrouwen
Ik kan me voorstellen dat je helemaal van de kaart bent als dit je overkomt.
Heel veel sterkte en ik duim voor je dat alles goed komt en je snel weer een nwe MINI hebt.
Ik hoop ook dat het leer van je stoelen het begeeft

Ik kan me voorstellen dat je helemaal van de kaart bent als dit je overkomt.
Heel veel sterkte en ik duim voor je dat alles goed komt en je snel weer een nwe MINI hebt.
Ik hoop ook dat het leer van je stoelen het begeeft

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
wat een verhaal!
echt ongelofelijk zeg.
Heel veel suc6 met de afhandeling en hopelijk keert je verzekering uit.

Heel veel suc6 met de afhandeling en hopelijk keert je verzekering uit.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
lijkt wel een stukkie film..... maar dit is echt gebeurd!! Aan de grond genageld..... wat een lef!
hopelijk wordt je er beter van. Succes!!
gr, PC
hopelijk wordt je er beter van. Succes!!

gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
WTF...succes man...hoop dat ze uitkeren en je een andere, nu goede kwaliteit mini, kan kopen...
Sjezus..het lef ook he...

Sjezus..het lef ook he...

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Sterkte man, en wat een k*twijf... had je geen andere auto om erachteraan te knallen>??
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
dat is echt iets wat je niet zou verwachten zeg... 
wat een verhaal... je kan dus schijnbaar helemaal niemand meer vetrouwen tegenwoordig...
succes met de afhandeling!!

wat een verhaal... je kan dus schijnbaar helemaal niemand meer vetrouwen tegenwoordig...

succes met de afhandeling!!
- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
Het is inderdaad helemaal bij het haar gegrepen, precies niet echt. Ik hoop inderdaad dat er geen addertjes onder het gras zitten. Een snel onderhoud met de verzekeraar blijkt tamelijk positief te zijn. Ze hebben dit wel nog nooit meegemaakt.
Merk op dat de MINI mobility service (de bijstandsverzekering die iedere bmw/mini de eerste 5 jaar gratis heeft) in dit geval geen vervangwagen voorziet. Daar ik ook geen bijstand heb bij mijn verzekering (aangezien ik die van mini had voor ongevallen) ben ik nu wel een beetje beperkt in mijn mobiliteit. Uitbetaling van de verzekering is pas na 30 dagen.
Nu, ik kan wel ergens een auto gebruiken van een vriend die nog studeert en deze in de week niet nodig heeft.
zucht. Ik denk dat ik weinig ga slapen vannacht.
Merk op dat de MINI mobility service (de bijstandsverzekering die iedere bmw/mini de eerste 5 jaar gratis heeft) in dit geval geen vervangwagen voorziet. Daar ik ook geen bijstand heb bij mijn verzekering (aangezien ik die van mini had voor ongevallen) ben ik nu wel een beetje beperkt in mijn mobiliteit. Uitbetaling van de verzekering is pas na 30 dagen.
Nu, ik kan wel ergens een auto gebruiken van een vriend die nog studeert en deze in de week niet nodig heeft.
zucht. Ik denk dat ik weinig ga slapen vannacht.
Onze sponsors