Fre's Mini 1
- Der Abt
- Be Mini
Bericht
... hmm.
Ja, moest ge van de luchtschepper een aftakking kunnen maken naar de luchtfilter, da zou zeker effect geven ... oh ... misschien eens uitpr ... nee ...Fred schreef:Nee hoor, ik wil de faker niet gaan afhangenBlont-007 schreef:Haha cool hoor!! Nu nog een S motorkap.. Zou wel cool zijn, en houdt mijn filter lekker koel

- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
. Was echte een reactie aan het afwachten. 
. Nee, het zou idd wel cool zijn moest ik er een 1 kunnen inzetten
@ menno, thanks
ik wist het, ik wist hetDer Abt schreef:Ja, moest ge van de luchtschepper een aftakking kunnen maken naar de luchtfilter, da zou zeker effect geven ... oh ... misschien eens uitpr ... nee ...Fred schreef:Nee hoor, ik wil de faker niet gaan afhangenBlont-007 schreef:Haha cool hoor!! Nu nog een S motorkap.. Zou wel cool zijn, en houdt mijn filter lekker koel
![]()
![]()
... hmm.

Dan zou er toch de S van mini one inkomen hoormaus105 schreef:ik vind dat ze die dingen custom made moeten maken.met de letter die je zelf wilt.het is wel netter als die kunstof dingen ja toch

@ menno, thanks

- minibandit
- Mod virus alert!
Bericht
het ging em toch over de S side vents waar je al enkele jaren mee op je One zit !
en die je nu ff terug vervangen had door de originele vents...
het is toch normaal dat mensen daar vragen over stellen !!!
als je met een M3 logo op een Diesel rondtuft gaan de mensen ook praten hoor
mijn mening daarover ken je...een S sidevent hoort op een S (net als de motorkap trouwens
)
grtz, bandit the superjancker

btw met een One is idd niets mis...ik kan het weten, die van jou is enkel "een beetje" vuil !
ik denk dat niet iedereen hier meteen mee was met je vraag...Fred schreef:Jullie mening? Ik weet het ff niet meer, vind het maar kaal zo, maar ik hou er niet van dat iedereen er mij over aanspreekt dat het toch maar een one is en geen S ...![]()

het ging em toch over de S side vents waar je al enkele jaren mee op je One zit !
als je met een M3 logo op een Diesel rondtuft gaan de mensen ook praten hoor

mijn mening daarover ken je...een S sidevent hoort op een S (net als de motorkap trouwens

grtz, bandit the superjancker

btw met een One is idd niets mis...ik kan het weten, die van jou is enkel "een beetje" vuil !

- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
janker of niet, elk zijn mening, heb ik niets (meer) op tegen. Ik vind het mooier zo.
Denk dat iedereen wel weet dat die s vents op mijn one zitten, en dat het ook daarover ging ... Ik zat ff met twijfels omdat meer en meer mensen er mij over aanspraken, maar met te wisselen naar de oem vents leek het direct alsof er iets tekort was. Ik vind ze te kaalminibandit schreef:ik denk dat niet iedereen hier meteen mee was met je vraag...Fred schreef:Jullie mening? Ik weet het ff niet meer, vind het maar kaal zo, maar ik hou er niet van dat iedereen er mij over aanspreekt dat het toch maar een one is en geen S ...![]()
![]()
als je met een M3 logo op een Diesel rondtuft gaan de mensen ook praten hoor![]()
mijn mening daarover ken je...een S sidevent hoort op een S (net als de motorkap trouwens)
grtz, bandit the superjancker![]()
![]()
janker of niet, elk zijn mening, heb ik niets (meer) op tegen. Ik vind het mooier zo.

Laatst gewijzigd door Fred op 30 dec 2007, 00:22, 1 keer totaal gewijzigd.
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Hehe, ik heb da ook is meegemaakt, een van mijn vrienden nota bene. Rijd er vele kilometers in mee enal, komt er woordwisselingen begint hem mijne MINI uit te maken dat het geen S is, dan moete weten dat hij met een dax rijd ok het kan 90 en het is officeel een motor en dat zgt hij ook tegen iedereen maar hij mag zijne motor die nota bene nog onder voetholte kan rijden hebbe ze 

Onze sponsors