goed bezig jij!!

Said is top! Wat een vakman. Hij heeft voor onze vorige actie een auto opgeleverd. Echt super. En eigenlijk is al zijn werk fan-f**k-tastisch. Als ik iemand met mijn auto zou vertrouwen zou het hij wel zijn.ndenotter schreef:Nu eens kijken of ik met Said van Saiko Carstyling een mooie deal kan maken voor het spuiten van de wielen.
Goed he! Heb je zijn pa ook ontmoet? Die werkt in de workshop, erg coole vent. Said belde me een tijd geleden nog of ik mijn Seicento nog had, ze hadden voor een of ander blad een shoot oid. Ben absoluut geen Honda CRX fan maar goddamn die showbak die zij hebben gedaan heb ik "zien vorderen" de keren dat ik er vaak kwam. Wat een spuittechnisch meesterwerk. Wat betreft spuitwerk twijfel ik niet eens naar een ander te gaan, dit zelfs gezien de afstand Utrecht <-> Eindhoven!iDarkDesign schreef:Said is top! Wat een vakman. Hij heeft voor onze vorige actie een auto opgeleverd. Echt super. En eigenlijk is al zijn werk fan-f**k-tastisch. Als ik iemand met mijn auto zou vertrouwen zou het hij wel zijn.ndenotter schreef:Nu eens kijken of ik met Said van Saiko Carstyling een mooie deal kan maken voor het spuiten van de wielen.
iDD
Ook zijn plaatwerk kunsten en custom werk is echt uniek. Ja zijn pa ook ontmoet. Goed zaken met ze gedaan.ndenotter schreef: Goed he! Heb je zijn pa ook ontmoet? Die werkt in de workshop, erg coole vent. Said belde me een tijd geleden nog of ik mijn Seicento nog had, ze hadden voor een of ander blad een shoot oid. Ben absoluut geen Honda CRX fan maar goddamn die showbak die zij hebben gedaan heb ik "zien vorderen" de keren dat ik er vaak kwam. Wat een spuittechnisch meesterwerk. Wat betreft spuitwerk twijfel ik niet eens naar een ander te gaan, dit zelfs gezien de afstand Utrecht <-> Eindhoven!
Onze sponsors