Coen's derde project is "over"
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
nu hier dan de pics :

wat een weertje was het vandaag!!
more pics van de volgende mod will follow!!
coendek schreef:owyeah!!
was een mooie dag vandaag!
vanmorgen stond ik om kwart voor 7 voor het gesloten hek bij het RDW.
Ik was DUIDELIJK niet de eerste..ik was helaas nummer 7 maar mijn mini was om 9:45 al gekeurd en uiteraard (met 30.000km) goed gekeurd..
Op het moment dat ik bpm wilde gaan betalen bij de douane bleek dat je bij filiaal nieuwegein een afspraak moet maken. Dit zou pas over 2,5 week kunnen!!!!!
MAAAAAAAAAAAR filiaal Arnhem was dus wel gewoon vrije inloop! gelukkig!
Na een uur of 2 met die LUL staanmaken ben ik weg gegaan daar
om vervolgens terug te gaan en me door een ander te laten helpen. Deze kerel was WEL super vriendelijk en hielp me perfect... vergat wat opties en wenste mij veel plezier met de cabrio!
Toen thuis gekomen heb ik "mijn" Sje schoongemaakt en aflever klaar gemaakt...![]()
Deze is om 15:00 vertrokken van mijn huiswaarna ik om mijn gevoel een beetje op te beuren ben begonnen met modden van de cabrio
![]()
ik ben "nu" aan het studeren en zal ondertussen wat pics uploaden!!
Voor mij was het een eerste cabrio-dag.. welliswaar zonder windschot maar dat mocht de pret niet drukkenWAT IS DIT LEUK!!!!
cheers
Coen
nu hier dan de pics :

wat een weertje was het vandaag!!

more pics van de volgende mod will follow!!

- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
whahahha
kan het eigenlijk geen mod noemen maar het is ff tijdelijk.. want (bij jou wel hoor daan!!) OW jee wat zijn die oranje dingen lelijk...
heb dus ff achterlicht verf gepakt.. in rood (off all colors!!
) en ze rood gemaakt 
hahaha wilde julle ze niet onthouden.. dus bij deze :

cheers
Coen
kan het eigenlijk geen mod noemen maar het is ff tijdelijk.. want (bij jou wel hoor daan!!) OW jee wat zijn die oranje dingen lelijk...
heb dus ff achterlicht verf gepakt.. in rood (off all colors!!

hahaha wilde julle ze niet onthouden.. dus bij deze :

cheers
Coen
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht

@BigD...
vond het zo lachwekkend dat ik hem MOEST posten haha
dikke fietsen indeed... in arnhem stond ook een dikke fezza... een 360 scuderia (?) met zelfde stripingStefanCS schreef:Neej die zag ik nie. Ik rij er dagelijks langs en staan bijna elke dag wel dikke bakkencoendek schreef:@stefan! Die ferrari was inderdaad dik... ook die maseratie gran turismo gezien!? heb in beide een klein stukje gereden..Vorige week een F430 scudiria

@BigD...