Werner
- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooi stukje werk en resultaat Werner.
Vlakke koppelkromme trouwens.
Zal weer genoeg plezier geven deze waarden

Vlakke koppelkromme trouwens.

Zal weer genoeg plezier geven deze waarden

- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kijk mijn kop is toch nog ergens goed voor
Mooi man, zitten er ook andere injectoren in? Of gewoon de standaard S injectoren?
Mijn grafiek met dezelfde kop:
was wel warmer toen.. maar is eigenlijk hetzelfde, mis alleen die piek van 280nm, en je ziet hem aflopen vanwege de inlaattemperatuur vandaar "slechts" 235pk op de uitdraai.

Mooi man, zitten er ook andere injectoren in? Of gewoon de standaard S injectoren?
was wel warmer toen.. maar is eigenlijk hetzelfde, mis alleen die piek van 280nm, en je ziet hem aflopen vanwege de inlaattemperatuur vandaar "slechts" 235pk op de uitdraai.

- werner
- Volledig MINI minded!
Bericht
De works injectoren zijn dus echt niet nodig tot 250PK
De standaard S injectoren en (standaard) filterhuis voldoen primaHans schreef:Kijk mijn kop is toch nog ergens goed voor![]()

De works injectoren zijn dus echt niet nodig tot 250PK

- werner
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gisteren ook de oliekoeler aangesloten, zonder was de temperatuur 100 graden en met rond de 80 graden
De leidingen konden bij goodridge niet gemaakt worden dus ben ik verder gaan zoeken.
De mannen van www.hebu.nl daar in tegen hebben me goed geholpen. De banjo ogen zijn direct aan de slang gekrompen.
De slang is rvs omvlochten PTFE. Alles past presies onder de kap zonder daar iets van af te halen

De leidingen konden bij goodridge niet gemaakt worden dus ben ik verder gaan zoeken.
De mannen van www.hebu.nl daar in tegen hebben me goed geholpen. De banjo ogen zijn direct aan de slang gekrompen.
De slang is rvs omvlochten PTFE. Alles past presies onder de kap zonder daar iets van af te halen

- werner
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je hebt toch geen spijt van de inruilactie
Hij is in ieder geval wel veel zuiniger dan de golf
Van nul naar 100 zeker niet, vierwiel aandrijving is natuurlijk geen partijHans schreef:Ja idd, ik heb er zelfs een Audi S3 mee zoek gereden..![]()
Dus ik ben benieuwd of die nu sneller is dan mijn Golf

Je hebt toch geen spijt van de inruilactie

Hij is in ieder geval wel veel zuiniger dan de golf

- werner
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ghisbert heeft hem nog iets minder inspuiting gegeven in het deellastgebied. Dit is mogelijk omdat de kop en de uitlaatkleppen meer flow hebben en daardoor de warmte ook beter kwijt kunnen.
Wat het nu is weet ik niet, maar zuiniger dan hij was moet haast wel.Hans schreef:Ja wat doet die nu dan?
Ik had gem 10,4ltr op de 100km (met de Golf nu 12,4ltr)
Ghisbert heeft hem nog iets minder inspuiting gegeven in het deellastgebied. Dit is mogelijk omdat de kop en de uitlaatkleppen meer flow hebben en daardoor de warmte ook beter kwijt kunnen.
Onze sponsors