De nieuwe ... van Géraldine en Ivo - Check pag. 65!
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bedankt mannen
! Ik ben ook erg tevreden met hoe het Coopertje er nu bij staat. Een tijdje terug ben ik nog in onderhandeling geweest over een setje 17" Flame Spokes met bijna nieuwe banden voor een mooie prijs, maar de verkoper besloot uiteindelijk om ze toch zelf te houden. Toen zijn er toch maar gewoon nieuwe banden om de huidige 16 inch velgen gekomen. Op zich jammer, maar aan de andere kant vind ik deze velgen er ook prima onder staan en je ziet ze ook niet vaak. Het is in ieder geval ook na drie jaar nog steeds elke rit weer genieten
.

- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht

! Aan die oranje pinkers heb ik me eigenlijk nooit zo gestoord (bij de R56 vind ik ze veel storender), maar witte staan toch wel een stukje netter. Binnenkort toch maar eens naar op zoek gaan
. Ach, zo blijft er gelukkig altijd wel wat te modden over
.
Dat zijn deze embleempjes:denizg schreef:Wat is dat onder je knipperlichten...?

Thanks Rinirini.odette schreef:Inderdaad witte pinkers zou hem goed doen, en ook meteen die oranje lampjes in de voorbumper vervangen door silvervision lampjes![]()
Mooie plaatjes trouwens, en die velgen staan inderdaad goed. In de toekomst lekker voor een wintersetje gaan gebruiken

- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hier weer even wat fotootjes die ik de afgelopen week van het Coopertje heb gemaakt
:
Zeeland:

Luchtfotootjes:

En nog een paar met z'n soortgenoten bij de Rit langs de wateren:

In anderhalve week tijd weer bijna 2000 km erbij gezet op de teller
. Op naar de 100.000!

Zeeland:

Luchtfotootjes:

En nog een paar met z'n soortgenoten bij de Rit langs de wateren:

In anderhalve week tijd weer bijna 2000 km erbij gezet op de teller

Onze sponsors