Jurgen schreef:Vele beter als die verminkte goudstaven!

Waart gij tevreden van die Kumho KU15's Hans? Valt daar wat mee te rijden in de regen?Hans schreef:[web]http://www.camskill.co.uk/products.php? ... b262s684p0[/web]
![]()
Doet het super op de Ring
Nja dat is het probleem niet... Ik wil gewoon in de bocht blijven lolHans schreef:Valt prima mee te rijden goede waterafvoer.. alleen moet je geen gas geven op nat wegdekop droog heb je er zoveel meer plezier van.. ik ga zelf voor de Hankook RS2 215/35/18inch voor de GP, vorig jaar meegereden met een Duitser op de Nurburgring die deze banden onder zijn R56 had.. en werkelijk perfect! Wat een grip en slijtage viel 100% mee, en echt zachtjes ging die niet over de Ring
In de regen heb je met geen elke band grip met een Mini
En de prijs is natuurlijk super!! €110,- per band in 18inch
Het is geen CaterhamGregBem schreef:Nja dat is het probleem niet... Ik wil gewoon in de bocht blijven lolHans schreef:Valt prima mee te rijden goede waterafvoer.. alleen moet je geen gas geven op nat wegdekop droog heb je er zoveel meer plezier van.. ik ga zelf voor de Hankook RS2 215/35/18inch voor de GP, vorig jaar meegereden met een Duitser op de Nurburgring die deze banden onder zijn R56 had.. en werkelijk perfect! Wat een grip en slijtage viel 100% mee, en echt zachtjes ging die niet over de Ring
In de regen heb je met geen elke band grip met een Mini
En de prijs is natuurlijk super!! €110,- per band in 18inch
Idd dunlop is ook een optie maar dan heb ik liever de sportmaxx... ziet er iets strakker uit... Staat je band niet wat bol op die velg? Kan je daar eens een foto van posten/laten zien? Heb daar niet zo op gelet vorige keer...MINICooper R schreef:Hey GregBem
Ik heb 215/40 ZR17 dunlop S9000 sport banden er onder liggen en die vind ik erg fijn, misschien is dat iets voor je.
Gr Richard
Ni mis... Ik ben eigenlijk wel fan van de Kumho ku15 zoals hans die ooit gehad heeft... maar die hebben ze niet op stock in NL.coendek schreef:205-40-17 Falken ziex 912
Onze sponsors