remmen voor vervangen, schijven en blokken waren er wel aan toe. Winterwielen zitten er ook meteen weer onder.
Zelf doen geeft wel de nodige voldoening...je moet echter wel de juiste spullen bij je hebben als er een bout afbreekt #$^&$. degene die de schijf op zijn plaats houdt knakte, zat aan de achterkant vastgeroest, zijn deze bouten standaard te lang?
boren, nog eens boren, iets van harder metaal erin om deze terug te draaien, uiteindelijk uitgeboord en nieuwe draad erin gedraaid door die handige pa van mij!
kortom remmetjes zitten eronder:
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
Die bouten gaan standaard stuk volgens mij. Pin me er niet op vast, maar voor zover ik weet zijn deze met name bedoelt voor tijdens het productieproces. Bij de eindgebruiker wordt de remschijf voornamelijk vastgehouden door de wielbouten, en de remschijf valt er bij demontage van het wiel niet af omdat de remklauw er nog omheen zit.
Eens met Martijn. Ik heb bij de mijne ook beide boutjes gebroken. Lekker laten zitten, ze zijn alleen voor het productieproces. Scheelde je een hoop werk. De wielbouten zorgen voor de definitieve bevestiging.