=> MaVaEe's BRG! <=
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hier mag je trots op zijn
Dus zaterdag zien we je graag bij Beek met deze dikke fiets
Die mag nog wel een keer gepost worden hoor!!MaVaEe schreef:Even een fotootje plaatsen natuurlijk!

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Kan er niks aan doen maar vond het vanmorgen weer prachtig om in de BRG naar het werk te rijden.
Het andere soort vermogen, de Milltek, de mensen die je nu wel weer hun hoofd omdraaien als je langsrijd, het knallen door de bochten wat met deze toch wat makkelijker gaat dan met een Clubman.
Nadeel is alleen dat ik elke keer op de snelweg naar zn 6 wil enkel zit daar de achteruit tegenwoordig....

Het andere soort vermogen, de Milltek, de mensen die je nu wel weer hun hoofd omdraaien als je langsrijd, het knallen door de bochten wat met deze toch wat makkelijker gaat dan met een Clubman.

Nadeel is alleen dat ik elke keer op de snelweg naar zn 6 wil enkel zit daar de achteruit tegenwoordig....

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ik heb m nog maar eens aan mn meisje laten zien...damn wat een dikke bak. Helaas is de geldboom gort droog
Zit Barba mamma nou op de bijrijders stoel?Woosh! schreef:Die mag nog wel een keer gepost worden hoor!!MaVaEe schreef:Even een fotootje plaatsen natuurlijk!

- Luke
- Nieuwsgierig
Bericht
Mijn avatar is nog nooit zichtbaar geweest! Dus.....
==> MaVaEe's BRG! <==
Ik zal het topic niet te erg vervuilen, maar IDD! Lekker snel bij jullie....Blont-007 schreef:Zo lekker snel bij jullie, ik wacht nog steeds op mijn nwe avator :S
Mijn avatar is nog nooit zichtbaar geweest! Dus.....
MINI-Novice...
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
In dit geval was het slechts een kwestie van een bestaande avatar kopieren.
Binnenkort maak ik weer een serie nieuwe.
Van de mensen die graag een avatar willen ontvang ik graag een PM (zoals vermeld onder de parking van profielen zonder avatar) aangezien de PM lijst mijn actielijst is.
Klagen via het forum heeft weinig nut, daar gaat het niet sneller van.
Ik heb mijn eigen avatar nog niet eens aangepast naar de JCM spoiler die er al een half jaar op zit.
Als Maarten zijn groene avatar terug wil dan kan dat natuurlijk.
Dan graag even de parking weer aanpassen en mij alsjeblieft even een berichtje sturen als dat gewenst is.
Binnenkort maak ik weer een serie nieuwe.
Van de mensen die graag een avatar willen ontvang ik graag een PM (zoals vermeld onder de parking van profielen zonder avatar) aangezien de PM lijst mijn actielijst is.
Klagen via het forum heeft weinig nut, daar gaat het niet sneller van.
Ik heb mijn eigen avatar nog niet eens aangepast naar de JCM spoiler die er al een half jaar op zit.
Als Maarten zijn groene avatar terug wil dan kan dat natuurlijk.
Dan graag even de parking weer aanpassen en mij alsjeblieft even een berichtje sturen als dat gewenst is.
Onze sponsors