Indy Blue R53 aan de beurt...
- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
Verschil remstof zul je zeker zien. In het begin stoffen ze nog wel maar later praktisch niets meer. Dan zit er ineens meer op de achterwielen dan voor na een wasbeurt. Moet wel zeggen dat ze ook steeds lekkerder beginnen te remmen. Je hebt gelukkig de green-stuffs genomen die al bij lage temperatuur zullen bijten. Ik moet eerst een paar keer flink hebben geremd voordat het feest echt begint (red-stuff + zimmermann). Lichtjes aantikken is bij warm dan al voldoende. 's Morgens met koud weer doet ie eerst heel weinig.
R53 2005, -17% compressorpulley, custom K&N hybrid airbox, GRS IC, Milltek-catback, M2 header (decat), AP-coilovers, Silverline camberplates, camberlinks, Porsche 964 seats, custom alcantara
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
OMG dit is echt een F/ck/ng dikke plaat kerel !!!

Echt een ruige bak geworden vrind , me like , me like allot !!

Echt een ruige bak geworden vrind , me like , me like allot !!

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
yeah
een aura! thx geer
ja die heeft peter zijn maatje peter gemaakt (greycoopers) tijdens de rit door de ardennen. Heb sindsdien 2kg extra...vers asfalt tussen mijn 26 spaken....
ik moet hem echt eens goed poetsen (zelf of samen met mark). Dat kleurverschil tussen die van jou en mij tijdens de noord holland rit
niet normaal man
@sander53, gelukkig heb ik ze ingereden met de 15"wintersloffen
,

ja die heeft peter zijn maatje peter gemaakt (greycoopers) tijdens de rit door de ardennen. Heb sindsdien 2kg extra...vers asfalt tussen mijn 26 spaken....
ik moet hem echt eens goed poetsen (zelf of samen met mark). Dat kleurverschil tussen die van jou en mij tijdens de noord holland rit

@sander53, gelukkig heb ik ze ingereden met de 15"wintersloffen

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hahaha jah ik zag dat fiets van Peter al in die spiegel
, gelukkig is er photosoep !!
Wat dat kleurverschil betreft , ik overdrijf ook hoor de mijne gaat min. 6 maal per jaar in de wax
Greetz Geer

Wat dat kleurverschil betreft , ik overdrijf ook hoor de mijne gaat min. 6 maal per jaar in de wax

Greetz Geer
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Van t voorjaar een keer ff zien te kijken of we samen een geschikt moment zien te vinden?? 
Gave plaat inderdaad!!!!

Gave plaat inderdaad!!!!

- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht

gaan we zeker doen mark.
Ik moet wel want heb een collega die poets fanatic is, heb de 1ste middelen al in huis....iron-x
Ik moet wel want heb een collega die poets fanatic is, heb de 1ste middelen al in huis....iron-x
- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht

tempting...
op http://www.motoringunderground.com/foru ... hp?t=21742 is iemand bezig
echt niet normaal, dat moet je ff checken.
aangezien mijn 1ste bumperproject niet helemaal gelukt is wil ik dit wel overwegen

op http://www.motoringunderground.com/foru ... hp?t=21742 is iemand bezig

aangezien mijn 1ste bumperproject niet helemaal gelukt is wil ik dit wel overwegen

- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht

Het idee is idd van een r56bumper op een r53 is wel gaaf, ben benieuwd hoe hij wordt. Die gast heeft bewoon zijn dak 4cm verlaagd
Lijkt wel een hotrod.
Mijn MINI staat bij beek as maandag, service beurt. Iemand nog tips wat te checken bij 125k?
Had geen zin meer om 5k te wachten, had van de week een koude start ratel. Kan hem niet meer reproduceren maar better save than sorry.

Mijn MINI staat bij beek as maandag, service beurt. Iemand nog tips wat te checken bij 125k?
Had geen zin meer om 5k te wachten, had van de week een koude start ratel. Kan hem niet meer reproduceren maar better save than sorry.
- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
Is dat de kettingspanner? Hoe komt het dan dat het heel af en toe is.. en dan weer een hele tijd niet. Ik heb het nu ook 1 keer gehad met mijn ''nieuwe'' blok. Motor uitzetten en opnieuw starten en weg is het. De kettingspanner zou dan toch consequent problemen moeten geven en na opnieuw starten toch dezelfde problemen vertonen? Lijkt me eerder iets van smering / oppompen van vloeistof.
R53 2005, -17% compressorpulley, custom K&N hybrid airbox, GRS IC, Milltek-catback, M2 header (decat), AP-coilovers, Silverline camberplates, camberlinks, Porsche 964 seats, custom alcantara
Onze sponsors