Helaas niet... Was wel lachen. Donald liet zo'n auto zien die gewoon een certificaat erbij krijgt en dan kun je zo naar de RDW rijden om een kenteken aan te vragen. Zie je het al voor je....
Kosten op kenteken in NL moet je wel rekenen op net geen €200.000 en dan heb je de 4-cilinder versie.
Maar er gaat er 1 komen op NL kenteken na aankomend race seizoen.
@Martijn... hebben jullie met autoblog al gereden in zo'n ding??? Lijkt me echt iets voor Wouter....
Autoweek en nog een paar bladen hebben erin gereden. Even het onderstel wat hoger gezet en ze konden zelfs de drempels bij Zandvoort nemen. Je zult het naast je hebben staan bij het stoplicht
Helaas begon het toen we wilde gaan testrijden hard te regenen maar het eerste gevoel:
- Meer comfort
- Stuurt net zo strak als de Cobra EVO-R set die ik had (en dat is heel goed)
Tijdens de testrit reden we op een kleine drempel af en ik remde. Donald zei: vol erover. Ik keek hem aan van voel je je ff lekker... Toch maar gas gegeven en de set ving de drempel op... Tja daar zit dus het verschil in sets.
Ilse was met het eerste punt erg blij. Onder het motto hoe verkoop je een mod thuis
ben zeeeker wel benieuwd naar je ervaring Louis!
meer om het feit dat je al een dikke schroefset had, en nu nog dikkere zeg maar...
dus ben zeer benieuwd naar de verschillen!!
Ik ga het weekend ff foto's maken. Vandaag eerst naar het noorden van het land, dan Wageningen en door naar Regio Frankfurt voor het werk.
Die km kunnen gelukkig met een lease wagen gemaakt worden. Kan de roadster dan voor de mooie ritten gebruiken.
Inmiddels zijn we de 40.000 gepasseerd in 2,5 jaar. Ilse rijdt er 4 á 5.000 per jaar ...