En we nemen (Jojo dus niet) mee ...
Die gaat bij familie logeren

Maar het is al jaren zijn gewoonte om op deze manier aan te geven dat ie het er eigenlijk niet mee eens is dat we gaan

Cooperdriver schreef:Goede en fijne vakantie toegewenst Jos, wilde je net vanavond bellen om eindelijk eens langs te komen bij je. Doe ik na je vakantie wel dan
![]()
btw mooi hé hoe een hond even laat weten dat hij het er niet mee eens is
Markos schreef:Als dat net zo mooi wordt als je stuur is het toch wel een dik modje hoor ;-)
Dank je wel mannen, nu driftig verder sparen voor dat wat onder de knop moet komen en de inbouw er vanSpeedy schreef:Ja zeker weten
Ja dat was echt een onvergetelijk Wendy, die verrassing van Joris, om niet te spreken van de ervaring / het gevoel om in die I8 een avond te hebben mogen rijdenWenMini schreef:Wauw wat een gave verrassing van Joris. Lijkt me echt vet die i8.Ik hoop jouw stuur gauw in het echt te mogen bewonderen. Foto’s zijn al fantastisch!
Groetjes,
Wendy
Brightness schreef:Heb je nou een CAE pookknop gekocht zonder CAE shifter of begrijp ik het verkeerd..?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Brightness schreef:Ahh oké. Nee joh, helemaal niet raar. Ik vraag me alleen af: kun je de CAE ook kopen zonder pookknop? Zo niet, dan haal je je wel extra kosten op de hals toch?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk