Vraag me af of ik ergens een kant en klare vervangingspijp kan krijgen of zelf moet gaan lassen.
De 2 liter SD van Peet - The End
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: De 2 liter SD van Peet en Che
Qua geluid geen enkel verschil vgl mij dus de voorste pot moet er ook nog een keer vanaf hoewel ik ook daarvan niet verwacht dat het verschil maakt maar baat het niet dan schaadt het niet he !
Vraag me af of ik ergens een kant en klare vervangingspijp kan krijgen of zelf moet gaan lassen.

- Ivo
- Volledig MINI minded!
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Kant en klaar is er volgens mij niet Che, maar als iemand het zelf kan ben jij het, dat weet ik zeker.
Zal maandag op het werk ff navraag doen of we nog een stukje hebben liggen wat je zou kunnen gebruiken, tenminste als je wilt.
Zal maandag op het werk ff navraag doen of we nog een stukje hebben liggen wat je zou kunnen gebruiken, tenminste als je wilt.
- speedy
- NMC Legend
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Bedankt Jos en Daïel. Ik wil nog even kijken of ik niet een compleet voorstuk kan vinden zodat ik de pijp buiten de wagen om kant en klaar kan lassen en hem er in 1 keer onder kan hangen.
Op die manier heb ik de oude setup nog in bezit wanneer de wagen ooit weer verkocht wordt.
Op die manier heb ik de oude setup nog in bezit wanneer de wagen ooit weer verkocht wordt.
- speedy
- NMC Legend
Bericht
ik ben in een half uur gewisseld van demper naar geen demper en weer een half uurtje naar weer een demper dus is prima te doen met een stuk ertussen lassen hoor 

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Knap van jou want mij lukt dat niet zo snel hier op de oprit. Krijg tot nu toe de voorpijp ook nog niet los ...speedy schreef:ik ben in een half uur gewisseld van demper naar geen demper en weer een half uurtje naar weer een demper dus is prima te doen met een stuk ertussen lassen hoor
Laatst gewijzigd door ginoceros op 25 okt 2015, 10:53, 1 keer totaal gewijzigd.
- speedy
- NMC Legend
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ja echt nie, hou het liefst alles zelf in de hand !! dan duurt het maar wat langer

- speedy
- NMC Legend
- speedy
- NMC Legend
Bericht
garage waar ik ben geweest haalt ook niets los maar slijpt gewoon door en dan lassen op de auto dus dan blijft de einddemper ook hangen zoals die oem hoort te hangen en niet dat die opeens uit steekt ofzo
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Das knap vd garage en gaat mij niet lukken. Als ik de pijp wil TIG lassen dan heb ik hangende onder de auto niet voldoende ruimte aan de bovenkant om te lassen en de oprit is dan een beperking dus hij moet er echt af bij mij. Komt goed ... ooit 

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Kans dat ik een vervangingspijp vindt om aan te passen is nihil want voor zover ik kan zien wijkt de aansluiting bij de motor af van elke andere 2e gen Mini omdat er bij ons een BMW motor inzit.
http://www.realoem.com/bmw/nl/showparts ... Id=18_0905
http://www.realoem.com/bmw/nl/showparts ... Id=18_0905
- speedy
- NMC Legend
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Stukje pijp heb ik sowieso nodig maar moet eerst zeker weten wat ik doe en deze week even bij mijn staalboer informeren.
Onze sponsors