Das nog niet voor meteen. Moet een afspraak maken bij PSG want ik ga het écht niet meer zelf doen
Zou eens de andere dempers moeten uiteen halen om alles proper en netjes te maken want ze zien er niet uit als'k deze zo zie.
Ook beetje bizar gedoe. Sticker op de dempers is die van de voorste en de facturatie is er helaas ook naar. Ook heb ik nu een klik-verstelling onderaan de demper en dat had ik niet op de oude!
Dempers zijn écht wel de juiste. Heb intussen wat zoekwerk verricht en die dempers zijn met verschillende instelbaarheden uitgegeven.
Degene die ik had moest je met een speciaal tooltje bovenaan verstellen en deze doe je dus gewoon vanonder.
(Hoewel ik me net bedenk dat KW V3's zowel in bound als rebound instelbaar zouden moeten zijn).
Anyway, het zijn de juiste dempers voor vanachter etc.
Enkel een credit nota heb'k nodig, met bijgevoegd de juiste stickers
Het zier er naar uit dat er eindelijk weer wat gaat gebeuren.
De MINI is nu al sinds vrijdag weg om de schade te herstellen en zou normaliter vandaag moeten klaar zijn.
En maar best ook, want morgenochtend 8u moet ondergetekende bij PSG zijn voor de KW's te plaatsen
Achteraf volgt een testfit van onderstaande rakkers en als dat naar behoren is, kan ik bandjes gaan bestellen en de velgen in het wit laten steken.