Indy Blue R53 aan de beurt...
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dan volg je hem misschien op de verkeerde plek, kerel is er nog gewoon mee bezig op MU/MT... laatste mod: carbon-Joeymod.
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als je hem uit en weer aanzet hoor je de ratel niet meer. Dan is de spanner weer op druk geweest.sander_r53 schreef:Is dat de kettingspanner? Hoe komt het dan dat het heel af en toe is.. en dan weer een hele tijd niet. Ik heb het nu ook 1 keer gehad met mijn ''nieuwe'' blok. Motor uitzetten en opnieuw starten en weg is het. De kettingspanner zou dan toch consequent problemen moeten geven en na opnieuw starten toch dezelfde problemen vertonen? Lijkt me eerder iets van smering / oppompen van vloeistof.
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
motoring|underground
minitorque
z'n blogSven schreef:Hmmm, dat heb ik nog wel gezien volgens mij...Was ie ook niet met z'n dak bezig in carbon?
Linkje van z'n thread?
motoring|underground
minitorque
- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht
, thx Leen!
ja die gast wat die allemaal aan de hand haalt, ben erg benieuwd of hij MU gaat redden.
Mijn MINI is trouwens in orde, Beek heeft iig niets geks kunnen horen, euvel heeft zich ook niet meer voorgedaan. Verse vloeistoffen erin zitten er weer in en gaan.
heb zin in mods.....en in breder rubber voor in de winter, ff sparen voro volgend jaar want die 175 15" kan die 200+ pk's niet aan

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
ff back on topicLeen schreef:Mooi exemplaar heb jeEn gave mods.

ja die gast wat die allemaal aan de hand haalt, ben erg benieuwd of hij MU gaat redden.
Mijn MINI is trouwens in orde, Beek heeft iig niets geks kunnen horen, euvel heeft zich ook niet meer voorgedaan. Verse vloeistoffen erin zitten er weer in en gaan.
heb zin in mods.....en in breder rubber voor in de winter, ff sparen voro volgend jaar want die 175 15" kan die 200+ pk's niet aan

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
[quote="wall-e"]tempting...
op http://www.motoringunderground.com/foru ... hp?t=21742 is iemand bezig
echt niet normaal, dat moet je ff checken.
aangezien mijn 1ste bumperproject niet helemaal gelukt is wil ik dit wel overwegen
quote]
dit is wel een intressant project wat een werk man.......
op http://www.motoringunderground.com/foru ... hp?t=21742 is iemand bezig

aangezien mijn 1ste bumperproject niet helemaal gelukt is wil ik dit wel overwegen

quote]
dit is wel een intressant project wat een werk man.......

burn rubber not your soul

- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht

Nog geen twee en nu al besmet met het MINI virus! Papa MINI zegt ze al een tijdje maar inmiddels is het een MINI cooper essss, fantastisch en ja de toeter weet ze moeiteloos te vinden 

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- GreyCooperS
- Forum Junky
- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht

350 euro tegenwoordig.....en papa moet betalen 

Onze sponsors