De 2 liter SD van Peet - The End
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Re: De 2 liter SD van Peet en Che
stel dat je hem wil hebben kan ik hem altijd meenemen zondag a.s 

- 2Kaatjes
- Be Mini
Bericht
Dju zeg dit soort dingen wordt ook weer erg enthousiast van. Die SD van jullie wordt maar dikker en dikker!
Lucky 7 

- speedy
- NMC Legend
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Che, in de volgende topic lees ik dat Pim 2 zwarte spiegelkappen binnen heeft gekregen voor niet inklapbare spiegels en die passen bij hem dus niet. Jij was hier toch nog naar op zoek? Misschien kun je iets met hem regelen mits het de juiste zwarte kleur is.
viewtopic.php?f=3&t=33994&start=75
Suc6,
Milco
viewtopic.php?f=3&t=33994&start=75
Suc6,
Milco
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Heel erg bedankt Milco maar ik moet even de rem erop gooien want heb net veel centjes aan de Mini uitgegeven.
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
ken het probleem, die geld bomen groeien in de herfst niet meer zo snel

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Tja moet zondag ook al met een set velgen in de Mini gaan rondrijden tot aan de stop bij Dusseldorp
Schroefie schreef:ken het probleem, die geld bomen groeien in de herfst niet meer zo snel
Tja moet zondag ook al met een set velgen in de Mini gaan rondrijden tot aan de stop bij Dusseldorp

- 2Kaatjes
- Be Mini
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Maar ja, dan komt er weer zo'n ubermod als deze lampen voorbij die bij ecilpse grey wel heel erg prachtig staat en dan slaat de twijfel weer toe, eigenlijk kan het niet, maar wanneer komen ze dan weer voorbij, wat moet ik doen ..
Heel herkenbaar Che ...Ginoceros schreef:Heel erg bedankt Milco maar ik moet even de rem erop gooien want heb net veel centjes aan de Mini uitgegeven.

Maar ja, dan komt er weer zo'n ubermod als deze lampen voorbij die bij ecilpse grey wel heel erg prachtig staat en dan slaat de twijfel weer toe, eigenlijk kan het niet, maar wanneer komen ze dan weer voorbij, wat moet ik doen ..

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Nee hoor ik zeg heel resoluut tegen Peet ... deze mag je niet kopen !!!

... zelf geef ik er geen reet om ... rij liever audi .....

... zelf geef ik er geen reet om ... rij liever audi .....

- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Hahahaha, das bij gebrek aan beter een heel goed alternatief 

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Heb voor Peet (
)eens even bij Skytune geinformeerd naar de mogelijkheden van een soundgenerator want van die filmpjes op internet wordt ze wel enthousiast. Een filmpje van een Countryman.
Niet leverbaar voor de R56SD want die heeft een andere stuurbox dus we zoeken verder naar opties ... snap niet dat ze met zo'n lawaaibak wil gaan rijden

Niet leverbaar voor de R56SD want die heeft een andere stuurbox dus we zoeken verder naar opties ... snap niet dat ze met zo'n lawaaibak wil gaan rijden

Laatst gewijzigd door ginoceros op 29 okt 2015, 22:07, 1 keer totaal gewijzigd.
- 2Kaatjes
- Be Mini
Bericht
Hahaha! Wel voor een R60 D!? Me like very very much. Dure grap?
Lucky 7 

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zou best wel eens kunnen.
Kreeg vandaag bericht van RW Edition dat het enige dat helpt bij de 2.0 SD is verwijderen voorste demper (workin on it), vervangen achterdemper door bijvoorbeeld jcw (tjek) en natuurlijk de cat leeghalen of vervangen dus heb gevraagd wat dat laatste gaat kosten ... ik vermoed dat hij wellicht bedoelt het dieselroetpartikelfilter ... ach ja ... ik doe het stapje voor stapje.
Kreeg vandaag bericht van RW Edition dat het enige dat helpt bij de 2.0 SD is verwijderen voorste demper (workin on it), vervangen achterdemper door bijvoorbeeld jcw (tjek) en natuurlijk de cat leeghalen of vervangen dus heb gevraagd wat dat laatste gaat kosten ... ik vermoed dat hij wellicht bedoelt het dieselroetpartikelfilter ... ach ja ... ik doe het stapje voor stapje.