G's project 9 - JCW --> Willem is back!! ;-)
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Wel... we zijn weer een paar dagen (en een paar mod's) verder...
Nu is het niet meer brooeembroeeeeeem ploploplop... maar BROEEEEEEEMBROEEEEEEEEEEEEEEM PLOPLOPLOPLOPPPPPPPP PANG!
Guess Why...

Ik heb verder ook m'n super proffessionele camera-mounts binnen die ik vrijdag in de UK besteld had! (waren maandag aangekomen!) Wat een service! Echt een aanrader, en goed materiaal!
Hier enkele foto's... Ik zal vnvnd eens kijken of ik van mijn knaller eens een filmpje kan uploaden

ja ik weet het, slechte foto maar je kan moeilijk een foto trekken van je kodak met DE kodak e! lol
Oh jaa... De banden zijn vandaag binnen, dus ik hoop ten laatste vrijdag daar even langs te gaan om de rims te monteren!
Tis ne Kumho KU31 geworden...

Nu is het niet meer brooeembroeeeeeem ploploplop... maar BROEEEEEEEMBROEEEEEEEEEEEEEEM PLOPLOPLOPLOPPPPPPPP PANG!
Guess Why...

Ik heb verder ook m'n super proffessionele camera-mounts binnen die ik vrijdag in de UK besteld had! (waren maandag aangekomen!) Wat een service! Echt een aanrader, en goed materiaal!

Hier enkele foto's... Ik zal vnvnd eens kijken of ik van mijn knaller eens een filmpje kan uploaden

ja ik weet het, slechte foto maar je kan moeilijk een foto trekken van je kodak met DE kodak e! lol

Oh jaa... De banden zijn vandaag binnen, dus ik hoop ten laatste vrijdag daar even langs te gaan om de rims te monteren!

Tis ne Kumho KU31 geworden...

Laatst gewijzigd door GregBem op 10 jun 2009, 17:50, 2 keer totaal gewijzigd.
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

Ja het is behoorlijk hard... Had het iets minder verwacht want bij Jimmy (Blackline) is het verschil amper te horen...
Maar ik vind het wel vet! Je kan het vergelijken met een challenge geluid, alleen iets zachter, maar ook wel lekker schel!
1x posten is genoeg hoor Maaij...Maaij schreef:Hele vette mods
Is het niet TE zonder demper? Ik zat er ook al een tijdje aan te denken

Ja het is behoorlijk hard... Had het iets minder verwacht want bij Jimmy (Blackline) is het verschil amper te horen...
Maar ik vind het wel vet! Je kan het vergelijken met een challenge geluid, alleen iets zachter, maar ook wel lekker schel!

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Mounts zien er zeer mooi uit
!! Mount op de voorruit ziet er zeer interessant uit, hij trilt niet ?
Ben erg benieuwd hoe het zonder middendemper klinkt!

Ben erg benieuwd hoe het zonder middendemper klinkt!
- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het geluid was al niet verkeerd.
Ben benieuwd naar je BROEEEEEEEMBROEEEEEEEEEEEEEEM PLOPLOPLOPLOPPPPPPPP PANG!
Mooie camerasteuntjes ook
Laat idd maar snel eens een filmpje zien.
Ron
Ben benieuwd naar je BROEEEEEEEMBROEEEEEEEEEEEEEEM PLOPLOPLOPLOPPPPPPPP PANG!

Mooie camerasteuntjes ook

Laat idd maar snel eens een filmpje zien.
Ron
- Ries
- Volledig MINI minded!
Bericht
Blijven rara jongens die Belgen he
Maar goed OT:
Nu dus ook het geluid bij de looks! Whats next???
GregBem schreef:Nu is het niet meer brooeembroeeeeeem ploploplop... maar BROEEEEEEEMBROEEEEEEEEEEEEEEM PLOPLOPLOPLOPPPPPPPP PANG!
GregBem schreef:ja ik weet het, slechte foto maar je kan moeilijk een foto trekken van je kodak met DE kodak e! lol![]()

Maar goed OT:
Nu dus ook het geluid bij de looks! Whats next???
Onze sponsors