Gister de ride met eigen ogen aanschouwd.
In eerste instantie wist ik nog niet wat ik van de gele koplampen moest denken.. Maar de combinatie van (matte)zwarte velgen, DarkSilver carrosserie en zwart dak is het echt heeeel DIK!
door de xenons is het lichtbeeld een beetje groenig Maar ach.. ook dat heeft wel wat
Mistlampjes geel, gele ledjes voor het stadslicht en ben benieuwd!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Hoop dat de gele folie gewoon onopgemerkt blijft in Frankrijk en ik daar geen problemen mee krijg. Anders zal ik het er toch af moeten trekken.
Vandaag de plastidip binnen. Moet nog 2 velgen doen
Olie is bijgevuld.
Remmen recent.
Airco is afgevuld en gecleaned.
Tablet navi is up to date.
Nieuwe Hankooks eronder
Koelvloeistof gechecked.
Versnellingsbak olie vervangen.
Vanavond even langs de ANWB. Even een Europa Service (excl. NL) incl. vervangend vervoer afsluiten. Ben nog nooit ANWB-lid geweest maar in het buitenland durf ik het niet te riskeren. Kan er meteen ook even de wegenkaarten halen van Belgie, Luxemburg, Duitsland, Zwitserland, Frankrijk, Italie. Dan kan ik vanavond de route uit gaan stippelen .
Mooi scheuren door de Alpen... heerlijk
En dan zijn we klaar voor MU 2012 !!!!! Heb er zin an!!!!!!
Tijdens de heenweg naar MU mooi de olie gechecked in Grenoble om vervolgens de bergen in te gaan door de nationale parken. Fantastische rit. Uren lang slingeren, gassen etc. En toen ineens ratel ratel op ruim 2000 m hoogte.
Het geluid ken ik als geen ander. Motor stil gezet, oliepeil gekeken en je raad het al. Geen drup aan de stok. ALLES in een enkele dag verdwenen. Nergens sporen van lekkage.
We hebben de olie weer gevuld, want ik had natuurlijk een volle kan met trechter mee in zo'n onbewoond gebied.
Helaas is de ratel er niet meer verdwenen, boven de 3500 toeren begint ie rauw te tikken. Verschrikkelijk gewoon. Ik heb er zitten janken, maar wilde perse verder de weg vervolgen. Uiteindelijk heb ik er nog 2000 km mee gereden naar Monaco, Nice, Cannes, Le Castellet en weer retour naar huis. Radio wat harder.
Resultaat is wel dat ik WEER een nieuw blok moet... nog steeds een raadsel hoe dit is gekomen.
Zucht... motor nummer 3.... trek dit slecht. K*t-motoren. Ben helemaal klaar met MINI.