raar man, zijn echt spikkels zo te zien.. tijdje terug ook gehad op m'n Mini, ze waren toen het huis aan het schilderen (dakgoot, kozijnen). Auto stond toch een meter of 4 á 5 ervanaf, kun je nagaan..
moet toch echt heel dichtbij iemand aan het schilderen zijn geweest vermoed ik!
Ragnar's MCCS
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
Jongens bedankt vor het medeleven. gelukkig stond de wagen redelijk goed in de was. Thanks to James from Scotland! Dus ik heb met wat geklei het er al voor 90% af gekregen.
En vanavond had ik (en Olaf. ik dank u) eindelijk tijd om de achterkant van zwaardere veren te voorzien. Dus we rijden nu in een soort 'camaro' hoog achter en laag voor. even een foto ter illustratie hoe hij achter staat. Hij gaat donderdag weer omlaag..
ik heb zondag ook nog de intercooler leeg gegoten. zat gelukkig niet echt veel olie in maar ik moest van Klaas er toch even in kijken. Toch maar eens een oil-catchcan installeren.

En vanavond had ik (en Olaf. ik dank u) eindelijk tijd om de achterkant van zwaardere veren te voorzien. Dus we rijden nu in een soort 'camaro' hoog achter en laag voor. even een foto ter illustratie hoe hij achter staat. Hij gaat donderdag weer omlaag..
ik heb zondag ook nog de intercooler leeg gegoten. zat gelukkig niet echt veel olie in maar ik moest van Klaas er toch even in kijken. Toch maar eens een oil-catchcan installeren.

- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb mijn auto ook helemaal gekleid omdat er allemaal spuitnevel op zat van een een coatingbedrijf vlakbij mijn werk
Die gasten zitten gewoon af en toe buiten te spuiten,want anders kan het niet.Is op een afstand van 100 meter van onze parkeerplaats.
Stelletje klootzakken daar

Die gasten zitten gewoon af en toe buiten te spuiten,want anders kan het niet.Is op een afstand van 100 meter van onze parkeerplaats.
Stelletje klootzakken daar

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Dat restje netje krijgen zal ook wel lukken denk ik. Wel ff schrikken van zo een mooie MINI.
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

Zoooo we zijn weer terug van een heerlijke vakantie in spanje. Maar dat was sommige van jullie al opgevallen met de afgelopen tunnelrit
. Heerlijk huisje met zwembad en 2 opritten.. Het was een aardig stuk sturen met de mini. (1648km) maar ik heb enorm genoten.. tot 140 km van huis op de terugweg.
in belgie door twee enorme grote gaten gereden met een enorm ei tot gevolg op mijn band. gelukkig niks aande hand met de velgen.. of te wel goed spul.
Dus zoals sommige al op de tunnelrit gezien hebben rijden we dus weer op een geleende set..
Maar heb vandaag mijn toekomstige winterset opgehaald dus hieronder. een sneakpeak
ik zal straks ook wat fototjes van de mini plaatsen uit de spaanse badplaats
RARA JONGENS DIE DESIGNERS

Zoooo we zijn weer terug van een heerlijke vakantie in spanje. Maar dat was sommige van jullie al opgevallen met de afgelopen tunnelrit

Maar heb vandaag mijn toekomstige winterset opgehaald dus hieronder. een sneakpeak

ik zal straks ook wat fototjes van de mini plaatsen uit de spaanse badplaats

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo'n bandje kan gebeuren, het blijft ontzettend naar natuurlijk 
Zo te zien wel lekker weer gehad
[hr]
Trouwens.. Olaf en jij zijn wel aardig met dat Carbon en Kevlar geloof ik. Is het een idee om van bepaalde, meer voorkomende onderdelen een mal te maken zodat je dadelijk echt carbon kunt maken? Dus niet iets van carbon voorzien, maar een nieuwe kern maken en daar dan carbon omheen zodat het een stuk lichter wordt.
Mijn neef is architect en meubelmaker en die heeft een keer een stoel van Carbon gemaakt. Bizar ding om te zien, is wel de vinden op http://makemei.net

Zo te zien wel lekker weer gehad

[hr]
Trouwens.. Olaf en jij zijn wel aardig met dat Carbon en Kevlar geloof ik. Is het een idee om van bepaalde, meer voorkomende onderdelen een mal te maken zodat je dadelijk echt carbon kunt maken? Dus niet iets van carbon voorzien, maar een nieuwe kern maken en daar dan carbon omheen zodat het een stuk lichter wordt.
Mijn neef is architect en meubelmaker en die heeft een keer een stoel van Carbon gemaakt. Bizar ding om te zien, is wel de vinden op http://makemei.net

GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Had ik wel een beetje verwacht eigenlijk, maar hoe groot wil je gaan? Een splitter lijkt me niet echt een probleem, maar montage-punten is wellicht best lastig. Bijvoorbeeld voor een spiegelkap of een stuk dashboard of een downtube ofzo.. Ben benieuwd!Ragnar schreef:@Floor-is - we zijn ermee bezig. oeps al teveel gezegd denk ik..![]()

GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer: