Laat het een mooie herinnering voor VEEL later zijn, geniet ervan dat Tirex er nog is en laten we hopen dat ie er nog een tijdje blijft. Stoere foto's ook.
marss
Tirex's.. "www.55mph.be"
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Mooie foto's Mario!
Ik heb hem irl gezien en is echt een knap dier!
Als ik jou met je gladde kop en Tirex zou zien lopen op straat zou ik gelijk oversteken... haha

Als ik jou met je gladde kop en Tirex zou zien lopen op straat zou ik gelijk oversteken... haha

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- Clubhouse
- Garlic Chef
Bericht
Mario,
mooie foto's van een knappe hond. 15 jaar is al een mooie leeftijd voor een rashond. Je denkt die kan nog jaren mee en plots zie je ze ineens achteruit gaan. Ik hoop voor jou & je familie dat Tirex nog lang bij jullie kan zijn.
Wij hebben een Clumber Spaniel van 12 jaar oud en onlangs opgemerkt dat hij blind & doof is.
Gr Patrick.
mooie foto's van een knappe hond. 15 jaar is al een mooie leeftijd voor een rashond. Je denkt die kan nog jaren mee en plots zie je ze ineens achteruit gaan. Ik hoop voor jou & je familie dat Tirex nog lang bij jullie kan zijn.
Wij hebben een Clumber Spaniel van 12 jaar oud en onlangs opgemerkt dat hij blind & doof is.
Gr Patrick.
- tirex
- Volledig MINI minded!
Bericht
Merci makkers voor jullie medeleven..
GregBem@ "zien wij er zo lelijk uit Greg"?!!
Gr.mario
GregBem schreef:Mooie foto's Mario!![]()
Merci makkers voor jullie medeleven..

GregBem@ "zien wij er zo lelijk uit Greg"?!!

Gr.mario
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
het gaat meer om deze foto

tirex schreef:![]()
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- tirex
- Volledig MINI minded!
Bericht
resultaat is perfect..
Greg heeft WEERAL uitstekend werk geleverd, "nieuwe software en al het carbon geplaatst.." (bedankt Greg)
nu nog enkel het JCW stuur...
vandaag met de clubman D gereden (als vervangwagen)
rijd vlot en zeer goed..... MAAR toen ik terug in mijne Mini stapte....... stond ik versteld van mijn kleine raket!!!!
Gr.Mario
Arjan schreef:Ben benieuwd naar het resultaat, Tirex!
Let us know/C 2morrow!!
resultaat is perfect..

Greg heeft WEERAL uitstekend werk geleverd, "nieuwe software en al het carbon geplaatst.." (bedankt Greg)
nu nog enkel het JCW stuur...

vandaag met de clubman D gereden (als vervangwagen)
rijd vlot en zeer goed..... MAAR toen ik terug in mijne Mini stapte....... stond ik versteld van mijn kleine raket!!!!

Gr.Mario
Onze sponsors