Gr. Rini
Hij staat wel redelijk stevig op de ruit, wel een beetje trillen idd, maar volgens mij kan ik de zuignap mss beetje harder aanduwen en gaat het dan wel meevallen! :-)parklaneworks schreef:Mounts zien er zeer mooi uit!! Mount op de voorruit ziet er zeer interessant uit, hij trilt niet ?
Ben erg benieuwd hoe het zonder middendemper klinkt!
Ja kheb nog nooit ne video geimporteerd hier op deze Laptop dus kan nog ff duren lolMemphiss schreef:Ben ook wel benieuwd nr het Geluid Greg, posten die handel
Kan Daniel je toch zo even een stuk pijp tussen lassen?WoK schreef:Er gaan zeker mensen op de rem wanneer ze een camera mount aan t raam gaan zien
Ben benieuwd naar t geluidje
(moet toch echt een keer die katalysator van me er tussen uit slopen...)
Voor maar 5.20£ (= 6.25€) kan je hem online bestellen! Leveren in heel europa!!Sven schreef:Waar kun je die kopen, is dat een Belgisch blad? Lijkt me een leuk magazine![]()
Nog nooit gezien hiero
Zoals die van mij dus, maar dan onder een JCWGregBem schreef:1x posten is genoeg hoor Maaij...Maaij schreef:Hele vette mods
Is het niet TE zonder demper? Ik zat er ook al een tijdje aan te denken
Ja het is behoorlijk hard... Had het iets minder verwacht want bij Jimmy (Blackline) is het verschil amper te horen...
Maar ik vind het wel vet! Je kan het vergelijken met een challenge geluid, alleen iets zachter, maar ook wel lekker schel!![]()
Euhm... nee niet echtDiabloPvA schreef:Zoals die van mij dus, maar dan onder een JCWGregBem schreef:1x posten is genoeg hoor Maaij...Maaij schreef:Hele vette mods
Is het niet TE zonder demper? Ik zat er ook al een tijdje aan te denken
Ja het is behoorlijk hard... Had het iets minder verwacht want bij Jimmy (Blackline) is het verschil amper te horen...
Maar ik vind het wel vet! Je kan het vergelijken met een challenge geluid, alleen iets zachter, maar ook wel lekker schel!![]()
Onze sponsors