Indy Blue R53 aan de beurt...
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
heb ik zojuist gedaan ben ik bang 

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

- wheeler
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Is geen OEM bumpert, of wel?
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
nee geen OEM, wel goede imitatie en geheel volgens jcw specs qua vormgeving. Volgens de spuiter is de primer van prima kwaliteit dus aan te raden.
Bumper ligt dus nubij de spuiter, volgende week terug om zelf de zwarte elementen aan te brengen.
Ook gisteren twee nieuwe 215/35/18 Falken 912ziex ontvangen, twee voorste waren al aan vervanging toe (<1 jaar 15dkm) , redelijk zacht bandje, maar kleeft goed
en zojuist aangeschaft
zocht ik al een tijdje dus

wie kan mij helpen met monteren?
met die airbag enzo vind ik een beetje link om zelf te rommelen....
Bumper ligt dus nubij de spuiter, volgende week terug om zelf de zwarte elementen aan te brengen.
Ook gisteren twee nieuwe 215/35/18 Falken 912ziex ontvangen, twee voorste waren al aan vervanging toe (<1 jaar 15dkm) , redelijk zacht bandje, maar kleeft goed

en zojuist aangeschaft

wie kan mij helpen met monteren?
met die airbag enzo vind ik een beetje link om zelf te rommelen....
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- Berry M
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
De airbag zit maar met twee torx-boutjes vast, op jouw foto zie je ze al zitten. Helaas woon ik niet in de buurt om even te komen helpen.
Je kunt hoogstens een airbag in je gezicht krijgen...wall-e schreef:met die airbag enzo vind ik een beetje link om zelf te rommelen....

De airbag zit maar met twee torx-boutjes vast, op jouw foto zie je ze al zitten. Helaas woon ik niet in de buurt om even te komen helpen.
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht

Dank voor de tips en aanmoediging, moet lukken idd, ik zie ook dat ik wat knoppen en de multifunctie moet overzetten, ff puzzelen dus
Stuurtje komt net binnen btw, ziet er nog goed uit en is net even wat voller dan standaard, leuke mod dus
Alhoewel een jcw stuurtje nog steeds hoog op de wishlist staat.
Bumper is ook klaar in de indi blauwe lak, daarvan ga ik nog een aantal delen zwart makenen sel monteren want de huidige kan echt niet meer...
Stuurtje komt net binnen btw, ziet er nog goed uit en is net even wat voller dan standaard, leuke mod dus

Bumper is ook klaar in de indi blauwe lak, daarvan ga ik nog een aantal delen zwart makenen sel monteren want de huidige kan echt niet meer...
- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht
fotootje van de gebrachte spullen van vandaag. Stuurtje met de post, spuiter kwam de bumper brengen, wat een service
Wilde het stuurtje nog monteren maar geen torx 27 in huis, morgen maar ff aan de slag.
Bumper gaat er dit weekend ook op, zwarte randen spuit ik wel als deze erop zit, ben er nog niet uit wat ik zwart maak, hij glimt zo mooi die verse lak
lipje aan de onderkant had ik al verwijderd, scheelt weer wat schrapen

Wilde het stuurtje nog monteren maar geen torx 27 in huis, morgen maar ff aan de slag.
Bumper gaat er dit weekend ook op, zwarte randen spuit ik wel als deze erop zit, ben er nog niet uit wat ik zwart maak, hij glimt zo mooi die verse lak

lipje aan de onderkant had ik al verwijderd, scheelt weer wat schrapen

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dat ziet dr lekker uit!
glimt iig hard!
Zou iid voorzichtig zijn met het zwart. Eerst de randen en dan langzaam verder want dit glimt echt te lekker!
Boooooh! Dat betekent dat ik binnenkort kan gaan klussen!

Zou iid voorzichtig zijn met het zwart. Eerst de randen en dan langzaam verder want dit glimt echt te lekker!
Boooooh! Dat betekent dat ik binnenkort kan gaan klussen!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors

Onze sponsors