Dave's Turbo R53 Project
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
net de dealer gebeld, bestelling was nog niet geplaatst maar wordt NU gedaan, alle 3 onderdelen (airbag, works kapje, kabeltje) zijn op voorraad, als het goed is... ALS het goed is... zijn ze morgenvroeg binnen! Spoedjes kunnen ze vóór 3u bestellen namelijk.
Moet morgenvroeg om 09.15 bellen voor de zekerheid zodat ik niet voor niks daar heen rij, zoja, ga ik 10u niet halen..
maarrrr kan ik het stuur wel meteen monteren! 
Moet morgenvroeg om 09.15 bellen voor de zekerheid zodat ik niet voor niks daar heen rij, zoja, ga ik 10u niet halen..

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ah, als ik me verslaap, dan WA ik je wel

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Tijntjuh schreef:Huh?
Wat?
Waar?
Wordt m'n complete Mini verbouwd?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

Zien we je morgen tegen de middag ofzo?
Ohja, denk aan de mascotte he!
Ben je iets later, geen probleemShag schreef:net de dealer gebeld, bestelling was nog niet geplaatst maar wordt NU gedaan, alle 3 onderdelen (airbag, works kapje, kabeltje) zijn op voorraad, als het goed is... ALS het goed is... zijn ze morgenvroeg binnen! Spoedjes kunnen ze vóór 3u bestellen namelijk.
Moet morgenvroeg om 09.15 bellen voor de zekerheid zodat ik niet voor niks daar heen rij, zoja, ga ik 10u niet halen..maarrrr kan ik het stuur wel meteen monteren!

Zien we je morgen tegen de middag ofzo?
Ohja, denk aan de mascotte he!

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Mijn ervaring is namelijk dat je die bouten zonder lucht-sleutel niet goed los krijgt.. Ooit tot 1 uur mee staan te kloten en uiteindelijk de voorkant niet kunnen verlagen..
Wat je ook kan doen idd, is het onderstel van Martijn onder de jouwe duwen, en hem zo inruilen. Merken ze daar toch niks van.. En dan jouw oude onderstel meegeven aan Martijn.Adriaan schreef:Overgezet worden, is dat een probleem?
Mijn ervaring is namelijk dat je die bouten zonder lucht-sleutel niet goed los krijgt.. Ooit tot 1 uur mee staan te kloten en uiteindelijk de voorkant niet kunnen verlagen..
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Bovenop je veerpoot zit een bout waarop de veerschotel en de topmounts vastzitten. Deze bout zit op het schroefdraad van de buis die in je schokbreker zit; en dus kan draaien. Probeer maar eens zonder lucht-sleutel (die is nl veel sterker) een bout die ontzettend vast zit los te draaien van iets wat meedraait.. Snappie?
- Tijntjuh
- Volledig MINI minded!
Bericht
Euh... Nee
Geloof me nou toch, als ik zeg dat ik echt een nerd ben in dit soort zaken
Daveke schreef:Bovenop je veerpoot zit een bout waarop de veerschotel en de topmounts vastzitten. Deze bout zit op het schroefdraad van de buis die in je schokbreker zit; en dus kan draaien. Probeer maar eens zonder lucht-sleutel (die is nl veel sterker) een bout die ontzettend vast zit los te draaien van iets wat meedraait.. Snappie?
Euh... Nee

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Je ziet het morgen wel
Houden zo!Tijntjuh schreef:Daveke schreef:Bovenop je veerpoot zit een bout waarop de veerschotel en de topmounts vastzitten. Deze bout zit op het schroefdraad van de buis die in je schokbreker zit; en dus kan draaien. Probeer maar eens zonder lucht-sleutel (die is nl veel sterker) een bout die ontzettend vast zit los te draaien van iets wat meedraait.. Snappie?
Euh... Nee![]()
Je ziet het morgen wel

Onze sponsors