Ossie's AB JCW, zie hier de pagina's van FHM maart 2011 p.91
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Zojuist te horen gekregen dat het word uitgesteld naar de eerste week van het nieuwe jaar, exacte datum volgt nog...
Met deze winterse omstandigheden achten ze het niet verantwoordelijk om voor sommige onbetaalbare auto's de weg op te sturen enkel voor een foto op locatie.
Wel jammer, maar begrijpelijk. Dit weekend komt de Mini niet meer van z'n plaats.
Net langs gelopen en moet toch echt een schep hebben om hem van z'n plek te krijgen.
Sowieso zal het ervan komen, want FHM heeft deze foto's nodig voor een reportage.
We wachten af.
Met deze winterse omstandigheden achten ze het niet verantwoordelijk om voor sommige onbetaalbare auto's de weg op te sturen enkel voor een foto op locatie.
Wel jammer, maar begrijpelijk. Dit weekend komt de Mini niet meer van z'n plaats.
Net langs gelopen en moet toch echt een schep hebben om hem van z'n plek te krijgen.

Sowieso zal het ervan komen, want FHM heeft deze foto's nodig voor een reportage.
We wachten af.

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Kunnen de dames van FHM niet langskomen om de MINI uit te graven,
kun je toch ook foto's van maken.
Ach Oscar wat in het vat zit .....
kun je toch ook foto's van maken.

Ach Oscar wat in het vat zit .....

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- coopers1987
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo "even" alle 86 pagina's doorgelezen
Je maakt er een hele mooie cooper van Ossie
De foto's van FHM zien we wel tegemoet denk

Je maakt er een hele mooie cooper van Ossie

- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
@Rag: Thanks, kerel.
@TBL: Als ze heet genoeg zijn dan smelt de sneeuw vanzelf wel.
En voor de exacte datum en tijd krijg je nog bericht van me, Wim. Je mag zover ik weet gewoon achter de schermen plaatjes schieten/filmen. Hoop voor je dat de dames aanwezig zijn.
@coopers1987: Wow, heb je tijd teveel ofzo. Tof man, altijd leuk om te weten, bedankt!
Deze uitstel geeft me mooi even de tijd om een set zwarte oplegplaten met tekst (Mini Cooper of JCW) voor over mijn kentekenplaat te zoeken.
Ik heb mijn dealer ook gevraagd of ze uit de showroom een set aan me kunnen uitlenen. Eens horen wat ze voor me kunnen betekenen.

@TBL: Als ze heet genoeg zijn dan smelt de sneeuw vanzelf wel.

@coopers1987: Wow, heb je tijd teveel ofzo. Tof man, altijd leuk om te weten, bedankt!

Deze uitstel geeft me mooi even de tijd om een set zwarte oplegplaten met tekst (Mini Cooper of JCW) voor over mijn kentekenplaat te zoeken.
Ik heb mijn dealer ook gevraagd of ze uit de showroom een set aan me kunnen uitlenen. Eens horen wat ze voor me kunnen betekenen.

- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
kijk dat noem ik inlezen!coopers1987 schreef:Zo "even" alle 86 pagina's doorgelezen![]()
Je maakt er een hele mooie cooper van Ossie![]()

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht

da zijn van die keurige zwarte plaatjes, met de tekst 'mini cooper' erop... zoals ze ook in de showroom staan dus...Shag schreef: Wat moet ik me voorstellen bij showroomplaten?

- RobbeDoes
- Volledig MINI minded!
Bericht
( foto van ida geleend)
zo dus alleen dan geen oranjemini cabrio schreef:da zijn van die keurige zwarte plaatjes, met de tekst 'mini cooper' erop... zoals ze ook in de showroom staan dus...Shag schreef: Wat moet ik me voorstellen bij showroomplaten?

( foto van ida geleend)