Ik begin nu dus erg te twijfelen om mijn dak en spiegels in het zwart te steken.
Enige dat me echt tegenhoudt is het kostenplaatje eigenlijk, want de velgen moeten zowiezo herdaan worden.
Ik ben fan van hoe mijn auto is met het wit. Lekker fris en een minder voorkomende combinatie dan met zwart.
Ben bang dat het met zwart allemaal erg donker word.
Liefst zou'k mn dak in Dark Silver hebben om een cleane auto te hebben waar je alle kanten mee opkan. En dan zou ik nog durven om die velgen in een opvallend kleurtje te steken.
GeoBem007's DS Cooper D @ MU p.104
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als je wat anders wilt dan zou ik je dak idd DS maken, dan kun je alle kanten op. Zwart zou ik persoonlijk niet doen.
Wit blijft ontzettend gaaf, maar kan me voorstellen dat je weer eens wat anders wilt.
Ik zie het wel na m'n vakantie!
Wit blijft ontzettend gaaf, maar kan me voorstellen dat je weer eens wat anders wilt.
Ik zie het wel na m'n vakantie!

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Mijn vorige was ook volledig DS...staat mooi clean en idd een goed basis voor een andere felle kleur...
Oranje, groen, rood, wit...t ken allemaal
Oranje, groen, rood, wit...t ken allemaal

- speedy
- NMC Legend
Bericht
Als je iets gaat spuiten zou ik idd het dak DS spuiten maar vind het wit icm witte velgen eigenlijk ook erg dik
En dak spuiten icm panorama dak valt niet echt mee kwa werk want als je het echt mooi wilt (en dat wil je natuurlijk) dan moeten ze ook het glazen dak demonteren

En dak spuiten icm panorama dak valt niet echt mee kwa werk want als je het echt mooi wilt (en dat wil je natuurlijk) dan moeten ze ook het glazen dak demonteren

- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Blijft toch een dikke kart...zeker weten dat je all DS gaat?
De witte details en opnieuw witte GP's zijn toch wel errug lekker hoor!!
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik hou mijn wit 
Fred: Zal te maken hebben met al dan niet aanwezigheid van zonlicht en nabewerking. Ze zijn metallic, dus wel gevoelig aan lichtinval.
En ze moeten de deur uit
Ohja, vandaag de ASA's weggebracht. Misschien begin volgende week, maar wrs eind volgende week klaar.
Ff lezen, PeterGreyCooperS schreef:Blijft toch een dikke kart...zeker weten dat je all DS gaat?

Fred: Zal te maken hebben met al dan niet aanwezigheid van zonlicht en nabewerking. Ze zijn metallic, dus wel gevoelig aan lichtinval.
En ze moeten de deur uit

Ohja, vandaag de ASA's weggebracht. Misschien begin volgende week, maar wrs eind volgende week klaar.
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
sjezis..nog meer lezen 
Maar goed plan...

Maar goed plan...

Laatst gewijzigd door GreyCooperS op 08 aug 2011, 21:30, 1 keer totaal gewijzigd.
- Dirkxke
- Mod virus alert!
Bericht
Van die persoon heb ik de mini incl de velgen gekocht.
De vorige eigenaar heeft aan de binnenkant en buitenkant ze goed tussen gehad met een aantal stoepjes en raken in de kasten. Heb ze zelf niet onder de mini gehad omdat ik nu al aan de schade van de wielkasten en banden zag dat dit voor problemen zou zorgen op het circuit + ik zie de s-spokes in het zwart veel liever ^^
Als de persoon van Lommel was die ze gekocht had zullen het inderdaad uw oude velgen zijn.jbcola schreef:Zullen die van mij zijn![]()
Hij had ze wel iets langer dan 2 maanden, eerder een jaar
Van die persoon heb ik de mini incl de velgen gekocht.
De vorige eigenaar heeft aan de binnenkant en buitenkant ze goed tussen gehad met een aantal stoepjes en raken in de kasten. Heb ze zelf niet onder de mini gehad omdat ik nu al aan de schade van de wielkasten en banden zag dat dit voor problemen zou zorgen op het circuit + ik zie de s-spokes in het zwart veel liever ^^
- ScoobyPaul
- Enthousiast
- Contacteer:
Onze sponsors