volgens mij moeten we meer in oplossingen denken, en denk dat Davey een hele goede oplossing heeft, ook gezien zijn praktijk ervaring…
sterkte man!
Re: Cooper S (R53) Sander (Ski/snowboard oplossing?)
- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
@ Iedereen: bedankt voor jullie steun en medeleven. Het is inmiddels bijna precies een jaar geleden ook fout gegaan.
@ Marcel / Raymond: bedankt he... jullie horen nog
@ Davey:
- Olie gepeild met warme motor ipv koude? Uitgesloten, gepeild met koude motor voor de start van de dag in Grenoble
- De pittige rijstijl op bochtige wegen waardoor de carter ongelijk gevuld is en daardoor droog gelopen lagers
- Warme olie, die daardoor opgebrand is? Wellicht 10w60 nemen voortaan ofzo?
De laatste optie had ik ook al in m'n hoofd. Maar er zijn toch zat wagens die zelfs met een dikke caravan de bergen in gaan en geen problemen hebben?
Bedankt voor je aanbod kerel... we denken er eens over. Ook bedankt voor je aanbod de 27e, maar ik knal gewoon door. Al vliegen de lagers om m'n oren.
@Jelle: Oplossing is er ook al, er komt een dikke M-TDI in... had Davey net aan de lijn. Nu de andere middelen nog....
@ Marcel / Raymond: bedankt he... jullie horen nog

@ Davey:
- Olie gepeild met warme motor ipv koude? Uitgesloten, gepeild met koude motor voor de start van de dag in Grenoble
- De pittige rijstijl op bochtige wegen waardoor de carter ongelijk gevuld is en daardoor droog gelopen lagers
- Warme olie, die daardoor opgebrand is? Wellicht 10w60 nemen voortaan ofzo?
De laatste optie had ik ook al in m'n hoofd. Maar er zijn toch zat wagens die zelfs met een dikke caravan de bergen in gaan en geen problemen hebben?
Bedankt voor je aanbod kerel... we denken er eens over. Ook bedankt voor je aanbod de 27e, maar ik knal gewoon door. Al vliegen de lagers om m'n oren.
@Jelle: Oplossing is er ook al, er komt een dikke M-TDI in... had Davey net aan de lijn. Nu de andere middelen nog....
R53 2005, -17% compressorpulley, custom K&N hybrid airbox, GRS IC, Milltek-catback, M2 header (decat), AP-coilovers, Silverline camberplates, camberlinks, Porsche 964 seats, custom alcantara
- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
marcel700 schreef:Welke middelen heb je nog nodig?

R53 2005, -17% compressorpulley, custom K&N hybrid airbox, GRS IC, Milltek-catback, M2 header (decat), AP-coilovers, Silverline camberplates, camberlinks, Porsche 964 seats, custom alcantara
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Echt k*T weer man
Sterkte toegewenst.

Sterkte toegewenst.
Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht

Op dit moment wist ik nog niet wat me te wachten stond...
Thnx man.... ik word er al weer helemaal blij van...Raymond schreef:sander_r53 schreef:marcel700 schreef:Welke middelen heb je nog nodig?

Op dit moment wist ik nog niet wat me te wachten stond...
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Succes met de ellende. Hopelijk heb je garantie op je vorige reparatie want die is niet goed of niet compleet uitgevoerd. Zelfs als je totaal verkeerde olie erin gooit dan nog kan dit effect niet zo snel optreden volgens mij.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Onze sponsors