Shag's Pure Silver R53
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
At your service!Shag schreef:Vandaag een klein modje geinstalleerd, met special thanks aan MartijnGizmo voor het tippen.![]()
Wie spot de mod?

- GreyCooperS
- Forum Junky
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thanks Peter!
Zijn niet OEM maar dat weet niemand toch?! shhht!
Verder een update:
Kogel is door de kerk, de aeroskirts + verlichte instaplijsten worden morgen besteld en t.z.t. gemonteerd door Spenki!!!
Doel is om zowel vorenstaande als de opgeknapte R90's (moet nog gebeuren) vóór de Battle of the small meeting af te hebben...

Zijn niet OEM maar dat weet niemand toch?! shhht!

Verder een update:
Kogel is door de kerk, de aeroskirts + verlichte instaplijsten worden morgen besteld en t.z.t. gemonteerd door Spenki!!!

Doel is om zowel vorenstaande als de opgeknapte R90's (moet nog gebeuren) vóór de Battle of the small meeting af te hebben...

- spenki
- Sponsor
- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nee die witte Yaris is van m'n vriendin, al heeft ze wel toegezegd dat ik die zodra we samenwonen gerust mag gebruiken
aero skirts gaat dik staan, zit eraan te denken die gp vleugeltjes onderaan de achterbumper te monteren.. Zoals die blauwe van Coen toen.. Niet heel duur, staat wel dik.. Twijfel twijfel.. 

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
zo meneer de scheurende rechter, goed bezig geweest man!!!
Vind dit echt een heel fijne R53 om te zien!!
en word alsmaar dikker en dikker

Vind dit echt een heel fijne R53 om te zien!!

en word alsmaar dikker en dikker

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Oh?Shag schreef:@ Roy: 'we'? Ik waag me niet aan exterieur mods, weet je toch!Ik maak wel foto's van de montage

Onze sponsors