@ Ries
Nou ik krab al jaren zonder dat er krassen verschijnen. En die voorruit heeft toch eerder een ster of een barst dan dat er zoveel krassen op verschijnen dat het een hinder wordt.
maar dat je met een zeiltje over de mini lekker makkelijk wegkomt 's ochtends zonder te hoeven krabben, dat is wel een pré natuurlijk.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
In plaats van je vriendin te misbruiken (ik zal haar eens bellen en uitleggen hoe het wel moet ),
kun je ook gewoon verwarmde ruiten nemen. ( ben ik gewoon teveel verwend)
Of zoals is ik zelf doe, een auto buiten (daar gaat Kees mee weg) en 1 binnen (en daar ga ik mee weg )
Vanochtend opgestaan, en na het ontbijt direct in de mini gaan zitten en gewacht totdat de ruiten voor mij ontdooid worden. Hoe lang moet ik nu nog in de auto blijven zitten?
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Kennen jullie die sprays niet met ruitondooier? Die gebruik ik altijd. Sneeuw wegvegen, even spuiten en het ijs is weg. Instappen en wegrijden, 3 minuten werk en geen koude jatten.
Zo'n fles kost bij de Action iets van 1,50...
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
jawel, in de jcw zit een verwarmde voorruit, maar dat duurt ,meestal een paar minuten voordat je dan echt je ruit schoon hebt. Met die spray rij je binnen een halve minuut weg. En dan natuurlijk alsnog de voorruitverwarming aan...
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *