profiviat coen, is rap gegaan en wat een verhaal.
jammer dat je niet voor de dooper gegaan bent, was stiekem wel benieuwd wat je daar allemaal zou mee uitsteken
ben bang voor restwaarde en eventuele verkoop over een jaar.. Het omslag punt zal steeds hoger komen te liggen en diesels zullen dan puur zakelijk nog maar gereden worden omdat men zakelijk veel meer km's rijden dan privé. Ik verwacht dat bedrijven dan nog steeds geen auto's kopen bij particulieren en gewoon blijven leasen... en ik dus met een Dooper blijf zitten. Deze Cooper is al een stukje zuiniger dan de R50 dus het omslag putn werd nog hoger als je R56 cooper en R56 Dooper vergelijkt.. That's why!
Toch een Cooper en geen Dooper.
Precies de redenen die ik een paar weken geleden aan gaf in je topic en werd toen voor gek verklaard.........
kan ff geen reactie van je vinden maar ik heb het vooral nu over restwaarde.. en dat hij particulier NIET meer te verkopen is straks.. kan me niet herinneren dat je dat zei
Misschien kunnen we samen aan een openluchtfilter project werken, ik heb al een paar dingen uitgewerkt. Kan ik je wel toe sturen, kun je er eens naar kijken.
biermagnaat schreef:Misschien kunnen we samen aan een openluchtfilter project werken, ik heb al een paar dingen uitgewerkt. Kan ik je wel toe sturen, kun je er eens naar kijken.