Wel stoer om iemand midden in de nacht met 200+ voorbij te gaan met alleen die verlichting aan
De MINI avonturen van iDarkDesign
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hahaha, kerel, inderdaad echt super-sjonnie!
Dat filmpje met die muziek!
GE-WEL-DIG!!! Helemaal top dat je dat op je MINI durft te zetten. 
Dat filmpje met die muziek!

- MR
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zo fout... maar zo dik
.... Ff nog wat nieuwe mods qua andere verlichting verzinnen en dan bouw ik die meuk ook onder me auto! Maar eerst de roosters vervangen, die moeten eerst binnen komen komende week.
Echt leuk klussen zo... Moet zelf nog ff die kit kopen en dan ben ik er.... maar eigenlijk moet ik voor achter extra strings hebben. Als je geen dubbele demper hebt achter kan je gemakkelijk die verlichting daar plaatsen.
MR
Echt leuk klussen zo... Moet zelf nog ff die kit kopen en dan ben ik er.... maar eigenlijk moet ik voor achter extra strings hebben. Als je geen dubbele demper hebt achter kan je gemakkelijk die verlichting daar plaatsen.
MR
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD
Ik kan veel, maar ik kan niet fotograferen en ook mijn camera is een kroeg-camera (altijd op zak). Als je je geroepen voelt schiet maar los!maus105 schreef:staat wel cool.jammer dat jij altijd van die slechte foto's maakt man![]()
schiet nou is een paar mooie plaatjes van je mooie bak
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik ben zondagavond even gaan knallen in Nijkerk over wat landweggetjes/ polder met de groene LEDs aan. (Geen rood of blauw wat wel het mooiste is maar ook direct het strafbaarst is). Het geeft echt een gaaf effect! Je ziet een glow van onderaan je spiegels komen en je omgeving gloeit ook wat op (in bijna totale duisternis). Die paar fietsers die ik voorbij vloog zullen wel gedacht hebben!
iDD......... echt heel vet!
iDD......... echt heel vet!
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Zo, lekker ff in de zon zitten pielen

Mijn Decepticon symbool achterop was wel toe aan een opknap beurt! Eerst met de dremel goed opglanzen, daarna beetje schuren, primer er op kwasten en daarna weer netjes paars er overheen. Misschien doe ik vanavond nog een laagje paars. Kan ie er weer ff tegenaan!

iDD

Mijn Decepticon symbool achterop was wel toe aan een opknap beurt! Eerst met de dremel goed opglanzen, daarna beetje schuren, primer er op kwasten en daarna weer netjes paars er overheen. Misschien doe ik vanavond nog een laagje paars. Kan ie er weer ff tegenaan!

iDD
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Ik vind dit helemaal
I love it.
Lekker veel lef! Dat licht echt om jaloers
van te worden en je symbool doe nog maar een laagje paars
Rein heerlijk zoals jij je MINI mod
gr, PC
Lekker veel lef! Dat licht echt om jaloers