Ik zou alleen die plaatsen , gewoon chrome en de rest lekker zo laten = gewoon dik zo ..
Al is een aero ook lekker , maar zeker geen must ..
Moeilijk ,moeilijk

Hij had al af kunnen zijn, manFluitmans schreef: Vooralsnog heb ik dus ook nog zeer weinig veranderd aan onze Mini, maar is dan ook pas 4 maanden in bezit.
Ik kan me wel vinden in je reactie... Door de tijd heen heb ik me er ook wel eens over verbaasd dat sommige mensen een oudere auto kopen, en 'm dan zo snel mogelijk een verjongingskuur geven. Vaak heb ik mezelf daarbij afgevraagd waarom men dan niet langer heeft gespaard om een jongere auto te kopen.sander_r53 schreef:''Oude'' auto's opwaarderen met nieuw spul. Je ziet dit soort ontwikkelingen op zo veel autofora terug, zonde. Het is en blijft een pre-facelift, waarom zou je dan voor een facelift grill gaan. Hetzelfde met steeds die facelift koplampen. Iedereen gaat er mee rijden. Het is toch juist mooi om zo'n ding zo dicht mogelijk bij zijn eigen tijd te houden. Daar was ie immers voor gemaakt.
Lol... die zouden er idd mooi onder passen StefanJunkyXL schreef:spacerpolice…
Ik ben het met je eens Rob, eerst maar eens mijn volle aandacht naar de andere mods: GP spoiler en Wiechers kooi...mushrop schreef:zie het probleem ook niet zo van pre-facelift naar facelift, zeker niet met de verlichting. Facelift staat gewoon een stuk frisser naar mijn bescheiden mening. Maar ieder moet doen waar hij/zij/het zich goed bij voelt natuurlijk.
Voor wat betreft je grill Alain....ik moet eerlijk zeggen dat ik je ride nu al uberdik vind. Absoluut 1 van de dikste DS R53 die we hebben bij de club. Vind bij jou juist de balans mooi.
Aan de andere kant; je komende mod's gaan wel een stuk meer de racy kant op en daar vind ik chroom wat minder bij passen. Maar dat zeg ik nu; eerst maar eens zien hoe alles uitpakt.
Onze sponsors