Adrenalin Junkie's COOPER "S" - FOR SALE

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 mar 2012, 16:01

Facelift randen staan wel lekker hoor !!
Ik zou alleen die plaatsen , gewoon chrome en de rest lekker zo laten = gewoon dik zo ..
Al is een aero ook lekker , maar zeker geen must ..

Moeilijk ,moeilijk :mrgreen:
Berry M
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

12 mar 2012, 16:07

Adrenalin Junkie schreef:Nice man, die MINI van jouw ziet er ook altijd zo perfect uit!!
Haha, dank je! Ik doe m'n best... Het word alleen wel tijd dat 'ie eens machinaal gepolijst gaat worden. :D
Afbeelding
Ginoceros schreef:Interessante, niet verprutste Mini die 1x/ 6mnd op de weg komt en niet boven de 2000t uitkomt
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 mar 2012, 21:42

Maar dan wel een complete grill , zo ziet het er niet uit :s

Afbeelding
JunkyXL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 mar 2012, 21:46

spacerpolice… :D
coopers1987
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 mar 2012, 23:12

Zo heb ik het ook nog :oops:
Basreijnen
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

12 mar 2012, 23:52

vind het nu iig al wel mooier dan origineel
speedy
NMC Legend
NMC Legend

13 mar 2012, 08:21

Snap echt niet waarom iedereen die facelift grille een must vind :roll:
Ik vind die jij hebt ook heel mooi staan 8)
Fluitmans
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

13 mar 2012, 08:52

Inderdaad Speedy,

Ik heb ook een pre-facelift op mijn R53 Dark Silver en vind het prima zo. :D

Ook de pre-fl Xenons die er inzitten bevallen me prima, zie niet in waarom ik het zou veranderen.

Een Aero grille kan mooi zijn maar moet wel bij de rest passen.

Vooralsnog heb ik dus ook nog zeer weinig veranderd aan onze Mini, maar is dan ook pas 4 maanden in bezit.

Aero skirts vind ik wel een mooie mod.

Maar gelukkig hebben we allemaal een andere smaak, anders zou het wel heel saai worden.
Een ieder moet doen wat hij/zij het mooiste vind

Berry
GreyCooperS
Forum Junky

13 mar 2012, 08:59

Fluitmans schreef: Vooralsnog heb ik dus ook nog zeer weinig veranderd aan onze Mini, maar is dan ook pas 4 maanden in bezit.
Hij had al af kunnen zijn, man :roll: :mrgreen:
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
sander_r53
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 mar 2012, 09:23

Persoonlijk zou ik het lekker zo laten die grill.

''Oude'' auto's opwaarderen met nieuw spul. Je ziet dit soort ontwikkelingen op zo veel autofora terug, zonde. Het is en blijft een pre-facelift, waarom zou je dan voor een facelift grill gaan. Hetzelfde met steeds die facelift koplampen. Iedereen gaat er mee rijden. Het is toch juist mooi om zo'n ding zo dicht mogelijk bij zijn eigen tijd te houden. Daar was ie immers voor gemaakt. No offence verder he. Je hebt echt een megadikke R53 waar ik jaloers op ben :) Prachtbak!
R53 2005, -17% compressorpulley, custom K&N hybrid airbox, GRS IC, Milltek-catback, M2 header (decat), AP-coilovers, Silverline camberplates, camberlinks, Porsche 964 seats, custom alcantara
Berry M
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

13 mar 2012, 19:48

sander_r53 schreef:''Oude'' auto's opwaarderen met nieuw spul. Je ziet dit soort ontwikkelingen op zo veel autofora terug, zonde. Het is en blijft een pre-facelift, waarom zou je dan voor een facelift grill gaan. Hetzelfde met steeds die facelift koplampen. Iedereen gaat er mee rijden. Het is toch juist mooi om zo'n ding zo dicht mogelijk bij zijn eigen tijd te houden. Daar was ie immers voor gemaakt.
Ik kan me wel vinden in je reactie... Door de tijd heen heb ik me er ook wel eens over verbaasd dat sommige mensen een oudere auto kopen, en 'm dan zo snel mogelijk een verjongingskuur geven. Vaak heb ik mezelf daarbij afgevraagd waarom men dan niet langer heeft gespaard om een jongere auto te kopen.
Dit dilemma heb ook een beetje bij m'n eigen auto... Ik heb 'm gekocht met een andere grille en achterlichten. En ondanks dat ik dit mooi vind, denk ik er regelmatig aan om 't terug te veranderen naar pre-facelift.

Overigens maakt het mij niet uit wat Alain met z'n eigen auto doet, als hij er maar blij mee is. Ik vind 't toch wel een geweldig apparaat!
Afbeelding
Ginoceros schreef:Interessante, niet verprutste Mini die 1x/ 6mnd op de weg komt en niet boven de 2000t uitkomt
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

13 mar 2012, 20:07

Heel simpel.. Hou die lampen eens naast elkaar; dan weet je direct waarom iedereen dat doet:

Bij de FL versie van de R53 kregen de ontwerpers ineens de ingeving hoe het écht moest! Mooi namelijk!

Als je het mij vraagt zijn prefacelift grilles, prefacelift xenons, prefacelift stuurtjes allemaal schijtlelijk - upgraden dus, en dat heeft imho niks te maken met welk bouwjaar je R53 is, ze worden niet voor niets allemaal R53 genoemd
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 mar 2012, 20:27

zie het probleem ook niet zo van pre-facelift naar facelift, zeker niet met de verlichting. Facelift staat gewoon een stuk frisser naar mijn bescheiden mening. Maar ieder moet doen waar hij/zij/het zich goed bij voelt natuurlijk.

Voor wat betreft je grill Alain....ik moet eerlijk zeggen dat ik je ride nu al uberdik vind. Absoluut 1 van de dikste DS R53 die we hebben bij de club. Vind bij jou juist de balans mooi.

Aan de andere kant; je komende mod's gaan wel een stuk meer de racy kant op en daar vind ik chroom wat minder bij passen. Maar dat zeg ik nu; eerst maar eens zien hoe alles uitpakt. :wink:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Adrenalin Junkie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 mar 2012, 16:57

:lol:

hoop verschillende meningen - mooi is dat!!
JunkyXL schreef:spacerpolice… :D
Lol... die zouden er idd mooi onder passen Stefan ;)
mushrop schreef:zie het probleem ook niet zo van pre-facelift naar facelift, zeker niet met de verlichting. Facelift staat gewoon een stuk frisser naar mijn bescheiden mening. Maar ieder moet doen waar hij/zij/het zich goed bij voelt natuurlijk.

Voor wat betreft je grill Alain....ik moet eerlijk zeggen dat ik je ride nu al uberdik vind. Absoluut 1 van de dikste DS R53 die we hebben bij de club. Vind bij jou juist de balans mooi.

Aan de andere kant; je komende mod's gaan wel een stuk meer de racy kant op en daar vind ik chroom wat minder bij passen. Maar dat zeg ik nu; eerst maar eens zien hoe alles uitpakt. :wink:
Ik ben het met je eens Rob, eerst maar eens mijn volle aandacht naar de andere mods: GP spoiler en Wiechers kooi...
Dat wordt ivm altijd tijd-tekort al lastig zat om op tijd af te krijgen voor MU :roll:

De MINI gaat wel deze week / volgende week naar de spuiter gebracht worden voor wat plekjes bij de achterlichten bijwerken + die achterklep waar de moeren bijna doorheen "gescheurd" zijn strak maken..
Daarna kunnen we EINDELIJK de GP spoilert plaatsen hahaha...

Heb de GP rear seat delete ook binnen 8)
MINI COOPER S R53 pre-facelift
Afbeelding

Terug naar “Show your ride”