@BlueCooperS - bedankt!
@GreyCooperS - Beetje lafjes hoor.. dit zou een 'micra' verkoper ook over zijn product zeggen. of te wel wat heeft zo'n foute handelaar voor een verstand van auto's.. Maar als jij het zegt. SUPER bedankt
@MartijnGizmo - Nou Nou jij pakt DIK uit.. Maar bedankt man. heerlijk om te horen dat mensen er zo over denken.
@Parklaneworks - bedankt Jan denk dat ik er veel plezier van zal hebben..
@Naatje - ???
@Speedy - Jip vond ik ook. zag ze staan en moest ze gewoon hebben. en als ze er niet meer uit gaan zien dan spuiten we de boel gewoon. Zwart/Dark zilver..
@Kees en Annet - Bedankt voor zo mooi woord past echt bij de velgjes. Van de week nog in een nieuwe CountryMan S gezeten.. toch wel aanlokkelijk.
@Aantje - Arjan was goed te zien dat je er ook van genoten hebt. en zeker tof dat hij herkent is.. via MU? p.s. nogmaals bedankt
@Woosh - WJ bedankt voor de mooie woorden. maar je voorkeur gaat denk ik toch uit naar een andere DS p.s. nogmaals bedankt.
@Fred - Bedankt man wanneer gaan we bij jou weer een update zien?
ok.. dan kan ik het begrijpen man. het gaat zoveel geld in een huis zitten. En helaas is het altijd meer dan je hoopt. Nou hopelijk hou je nog wat centjes over en is de vriendin ook content met een modje
Men vriendin heeft weinig begrip voor mods en krijgt spontaan koude rillingen van nieuwe plannen, maar dat is nu niet echt het grote struikelblok. Zij heeft haar auto, ik de mijne