Die foto had je net ook al gepost toch? Dat is die Mini van DGB.Blont-007 schreef:DiabloPvA schreef:kom maar op met je ideeen
Paul's PW Mini One: VERKOCHT
- DiabloPvA
- Macciesluiter
Bericht
die stond er eerst niet.
Maar ziet er leuk uit idd, maar niet iets voor mij denk ik.... wel leuk dat je wat ideeen voor me zoekt Blont
of zie je de € tekens al
haha nee geintje, erg aardig dat je met ideeen komt Blont
Haha moet je niet ieens een andere foto erin zetten heBlont-007 schreef:DiabloPvA schreef:kom maar op met je ideeen

Maar ziet er leuk uit idd, maar niet iets voor mij denk ik.... wel leuk dat je wat ideeen voor me zoekt Blont

- DiabloPvA
- Macciesluiter
Bericht
Helemaal waar, alleen de vraag is wel stikerT past bij mij, en ja hij kan er zo weer af, maar dan gooi je wel geld weg
(blijf nu eenmaal een Nederlander he
)
Haha ja dat weet ik wel dat je het leuk vind, vind ik ook en vind het ook leuk dat je wat voor me probeert te vinden.Blont-007 schreef:Hahahaha Katjing nee hoor, ik vind het gewoon leuk !
Een Mini leent zich echt voor een stickerT en het leuke is, ben je het beu
kan het er zo weer af!
Helemaal waar, alleen de vraag is wel stikerT past bij mij, en ja hij kan er zo weer af, maar dan gooi je wel geld weg

(blijf nu eenmaal een Nederlander he

- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
als je dat doet moet de koffergreep zwart en zou ik de streep doortrekken tot aan de lichten, dat gaat wel agresiever en sportiever staan denk kDiabloPvA schreef:Heb ff die streep op de achterkant veranderd, misschien dat het nu wel wat is:
- DiabloPvA
- Macciesluiter
Bericht
Gister ff proefritje gemaakt in een Cooper S.........
nou dat was echt f**k BIZAR gewoon!!!
ik wil nu gelijk een Cooper S hebben
niet normaal hoe dat ding wegtrekt en zeker in ze 2, gewoon dikke wielspin en glijden in ze 2 ahahah
heerlijk gevoel was dat
en toen erna weer in me One gestapt
viel beetje tegen dan natuurlijk, maarja wel ff genoten 
nou dat was echt f**k BIZAR gewoon!!!
ik wil nu gelijk een Cooper S hebben

heerlijk gevoel was dat

en toen erna weer in me One gestapt

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht

Altijd gevaarlijk om in een S te proefrijden
Snel eraf halenDiabloPvA schreef:Ow dat "blokkie", het merkje van de dealer bedoel je?Arjan schreef:Zo dan! dat is een gave MINI![]()
Origineel! zo zie ik ze graag!!
Alleen dat "blokkie" onder je kentekenplaat zou ik nog ffies weghalen

Altijd gevaarlijk om in een S te proefrijden

Onze sponsors