De MINI avonturen van iDarkDesign
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD
thanks! Ik niet alleen hoor, iedereen had de aandacht. En zeker de hele mooie onder ons! Ik heb m'n ogen uitgekeken!CooperS-indiblue schreef:Nice!
Je had gister wel de aandacht zeg!
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD..... het is dat mijn broertje ook Rick heet
Dan moet je me nog maar eens héél lief aankijken!Blont-007 schreef: Of kom jij een keertje langs??![]()
iDD..... het is dat mijn broertje ook Rick heet
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD.... daar heb je geen vleugeldeuren voor nodig
Een MINI is toch altijd voor de show?!MINIJCW schreef:Had nog nooit een mini in het echie met vleugeldeuren gezien, maar stond wel. Echt een mini voor de show zo. Heel netjes

iDD.... daar heb je geen vleugeldeuren voor nodig
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD..... is goed van vertrouwen
Ach, er lag niets van waarde in de auto en ik ga ervanuit dat iedereen die daar was er maar met 1 rede was en dat die rede niet het stelen van de mede runners was.Maaij schreef:Vond het wel lachen dat je de deuren gewoon open had staan terwijl jullie kweet niet waar waren
iDD..... is goed van vertrouwen
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Vandaag maar eens de auto de-badged! Nou niet echt helemaal de-badged omdat de MINI logo's met bouten vast zitten
Maar wel het Cooper S logo! en dat ziet er vet uit!! Vriend van mij met de Smart Roadster heeft het ook gedaan. Voor en achter. als een geschoren... lekker glad dus!
Ik ga mijn MINI logo's denk ik ook nog wel verwijderen, alleen nog ff een manier vinden.

iDD...... maak je geen zorgen het is er nu helemaal vanaf!

Maar wel het Cooper S logo! en dat ziet er vet uit!! Vriend van mij met de Smart Roadster heeft het ook gedaan. Voor en achter. als een geschoren... lekker glad dus!
Ik ga mijn MINI logo's denk ik ook nog wel verwijderen, alleen nog ff een manier vinden.

iDD...... maak je geen zorgen het is er nu helemaal vanaf!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zonde man, hoort er eigenlijk op. Ach ja, inderdaad wel lekker glad!
Wat doe je overigens met dat logootje? Als je het weggooid moet je het maar aan mij geven.

Wat doe je overigens met dat logootje? Als je het weggooid moet je het maar aan mij geven.

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik wilde hem eigenlijk op mn dashboard plakken, maar ik weet dat nog niet zeker. Als ik hem weg doe laat ik het weten!
iDD
iDD
Onze sponsors