Suzanne's Mini Cooper BRG .. Welke prijs zal hij krijgen...

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Suzanne1
4 op een rij!
4 op een rij!

17 okt 2008, 22:00

He Sven, had in het ruitenwissers topic dat je opende al gereageerd, ze kostten €41,20. Geen brutale vraag hoor :)

En die man van de Bosch Car Service heeft ze er voor me opgezet, maar zag er makkelijk uit, hij klikte wat los, dat haakte ergens in, hij haalde dat er tussenuit, haakte de aerotwins er tussenin en klikte t weer vast.. (heel duidelijk, ahum :s :roll:)
maar ok.
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

17 okt 2008, 22:05

Suzanne1 schreef:He Sven, had in het ruitenwissers topic dat je opende al gereageerd, ze kostten €41,20. Geen brutale vraag hoor :)

En die man van de Bosch Car Service heeft ze er voor me opgezet, maar zag er makkelijk uit, hij klikte wat los, dat haakte ergens in, hij haalde dat er tussenuit, haakte de aerotwins er tussenin en klikte t weer vast.. (heel duidelijk, ahum :s :roll:)
maar ok.
off topic modus aan:
pssst, exact dezelfde ruitenwissers maar dan zonder de merknaam erop bestel je bij de Smartautoshop voor 17,25/stuk en je betaalt geen verzendkosten. Heb zelfs 2 x de 19 inch versie genomen ipv 18 inch. Superwissertjes.
0ff topicmodus uit
Suzanne1
4 op een rij!
4 op een rij!

17 okt 2008, 22:12

waaah en dat zeg je nu pas :mrgreen: haha

Wel mooi tip :) Off topic mag hoor, vind het wel gezellig als er over van alles en nog wat gekletst wordt in mn topic ;)
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 okt 2008, 22:16

Ah okey, bedankt voor de reacties. Toch maar eens kijken naar die dingen. Ik heb ze ook wel eens op ebay gezien.

Als we nu wissen, dan zie je niks meer :?

Bedankt! :wink:
Robbee
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

18 okt 2008, 09:39

Suzanne1 schreef:Robbee vind die van jou ook nog steeds erg hip, heb je volgens mij poosje geleden zien rijden. Heb je donker haar?
Dank je, en ik heb inderdaad donkerblond haar. Er staat een foto van mij in het "smoelenboek" 8)

Grtz,
Rob
Afbeelding
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 okt 2008, 10:30

Mooi geworden met die bonnetstripes !!

Bij mij sluit de rechter wisser ook niet goed aan ...
Idd de ruit is daar te bol ..
Met wissen merk je er echter niets van :D
Suzanne1
4 op een rij!
4 op een rij!

15 nov 2010, 14:14

Zo ik haal even een hele oude koe uit de sloot...

Ik denk erover mijn Mini Cooper te verkopen (met pijn in m'n hart).
Hij is in principe nog zoals hij was, alleen dus met S tankdop, witte zij knipperlichten en bosch Aerotwins ruitenwissers.. Nog steeds even vol dus ;)

Ik vind het nogal lastig om te bedenken wat ik ervoor moet vragen.
Volgens de ANWB zou hij nog een goede € 15.000 moeten opbrengen en uiteraard hoop ik daar ook op.. Maar gezien de prijzen van de dikke Mini's die nu te koop staan (vaak zelfs Cooper S) ben ik erg in twijfel wat ik moet gaan vragen zodat ik mezelf niet de markt uit prijs...

Heeft iemand nog tips?

Binnenkort zal ik een echt topic ervoor openen, maar ik moet de Mini eerst nog even overdag op de foto zetten en aangezien ik naar mn werk ga en thuiskom terwijl het donker is, zal dat pas in het weekend worden (hopelijk)...
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

15 nov 2010, 14:19

Prijs bepalen is inderdaad wel lastig op het moment.
Zoals je al aangeeft staan er verschillende dikke MINI's te koop, voor minder dan de ANWB aan jou heeft aangegeven.

ik zou je adviseren eens bij dealers en handelaren te kijken waarvoor ze te koop staan (ook via ebay en mp natuurlijk) en bij sommigen eens te vragen wat ze ervoor zouden willen geven, handelsprijs..

wellicht bied het wat perspectieven. Uiteraard kun je zelf met je prijs iets hoger gaan zitten dan handelsprijs, want zij verdienen er natuurlijk ook op ;)

ik ben benieuwd voor hoeveel je hem uiteindelijk verkocht krijgt.

Succes daarmee in ieder geval!
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

15 nov 2010, 16:59

Sven schreef:Trouwens de striping ziet er goed uit, past goed bij het dak en spiegels 8)
geheel mee eens!
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
Suzanne1
4 op een rij!
4 op een rij!

15 nov 2010, 18:33

Tnx voor de tips Woosh!

Heb uiteraard al veel bekeken op de bekende autosites en het lastige is ik kan geen auto vinden met alle opties die ik heb. Dus exact vergelijken lukt niet (zal overigens nooit lukken).
Vergelijk nu bijv of op basis van navigatie of panoramadak enz... Blijft lastig :-)

Ik ga er nog even verder in duiken ;-)

Terug naar “Show your ride”