... Ik had een combi gedaan greg... maargoed smaken verschillen!!
anyway, blijft natuurlijk een uber dikke bak!! snel weer meeten, misschien een keer maccie doen aan de andere kant van de grens!!
Olaf
G's project 9 - JCW --> Willem is back!! ;-)
- Kees en Annet
- Racende reporter
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
haha... ja mensen... die plooien dat is in mijn ogen wel normaal hoor... maar die vallen nu eenmaal wat op op die foto...
echte alcantara is nu eenmaal niet 'rekbaar', en ik denk dat die mensen nu wel hun best hebben gedaan als je ziet hoe ze identiek een Recaro stoel hebben na-bekleed... Dan ga je me niet zeggen dat ze niet een eenvoudige achterbank kunnen nastikken...
Ik vrees dat je dit nu eenmaal altijd hebt... Nappa-leder is rekbaar en alcantara niet... maarja, smaken kunnen nu eenmaal verschillen e
Ik vind het alvast retecool en ze zitten superstrak!! morgen pics!

echte alcantara is nu eenmaal niet 'rekbaar', en ik denk dat die mensen nu wel hun best hebben gedaan als je ziet hoe ze identiek een Recaro stoel hebben na-bekleed... Dan ga je me niet zeggen dat ze niet een eenvoudige achterbank kunnen nastikken...

Ik vrees dat je dit nu eenmaal altijd hebt... Nappa-leder is rekbaar en alcantara niet... maarja, smaken kunnen nu eenmaal verschillen e

Ik vind het alvast retecool en ze zitten superstrak!! morgen pics!

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- Meani
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Eigenlijk had je de bovenkant van je dashboard ook moeten laten bekleden. Dan had het helemaal in rally-style geweest.
215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- William Blake
- Bijna verslaafd
Bericht
ik ben grote fan van alcantara, 't is fake (synthetish), 't is supersterk en heel duurzaam.
ik zie wel liever een combo tussen alcantara/leder maar dit is ook erg knap!
edit: en natuurlijk de GRIP! racehandschoenen + alcantara stuurtje = mega grip
ik zie wel liever een combo tussen alcantara/leder maar dit is ook erg knap!
edit: en natuurlijk de GRIP! racehandschoenen + alcantara stuurtje = mega grip
- SpeedExceed
- One wheel wonder
- Contacteer: