vanaf pagina 34, de nieuwe melting silver Cooper S Cabrio
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Vind het zelf eigenlijk ook niet echt mooi. Ga nog eens ff verder denken. We willen wel iets dat rigineel is en niet een kopie van een andere Mini.

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
A-symetrische striping is wel gaaf, maar let erop dat het boveneinde dan precies uitkomt waar de bestuurder zit. Nu is het iets teveel naar buiten. Zeker in een cabrio valt de bestuurder extra op, dus als je dan niet recht in lijn met de strepen zit, kloppen de optische lijnen niet meer.
De "H&S" tekst is wel leuk gevonden, en daar moet je zeker iets mee doen. Maar in dit voorbeeldje vind ik het persoonlijk niet staan in combinatie met die strepen, en eigenlijk ook (veel) te groot.
Op een hatchback Mini zou ik gezegd hebben , plak die H&S op de achterste zijruiten. maar op een cabrio moet dat echt niet, want dat ziet er vreemd uit als je open rijdt.
Wat misschien leuk is , is om de // striping ook net achter de achterdeuren te plaatsen en daar ook een kleine H&S in te plaatsen.
allemaal mijn persoonlijke mening natuurlijk.
no hard feelings .
De "H&S" tekst is wel leuk gevonden, en daar moet je zeker iets mee doen. Maar in dit voorbeeldje vind ik het persoonlijk niet staan in combinatie met die strepen, en eigenlijk ook (veel) te groot.
Op een hatchback Mini zou ik gezegd hebben , plak die H&S op de achterste zijruiten. maar op een cabrio moet dat echt niet, want dat ziet er vreemd uit als je open rijdt.
Wat misschien leuk is , is om de // striping ook net achter de achterdeuren te plaatsen en daar ook een kleine H&S in te plaatsen.
allemaal mijn persoonlijke mening natuurlijk.

Laatst gewijzigd door Marcel Always Open op 21 feb 2010, 15:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hans en Sabines Cabrio met schade door een hufter.
Die inspiratie had ik inderdaad bij Annet opgedaan maar wilde niet hetzelfde. Was ook de bedoeling om het in twee kleuren grijs te doen
Op dit moment hebben we echter andere zorgen. De een of andere hufter heeft tegen onze auto aangezeten en schade veroorzaakt. Natuurlijk rij je dan snel weg zonder je bekend te maken. Vieze k....zak. Gelukkig zijn er ook nog goede mensen die het hebben zien gebeuren en het kenteken genoteerd hebben. Gelukkig heeft die dame ook haar contactgegevens achtergelaten en wil zelfs wel getuigen.
Sabine is het nu op haar werk (IKEA) aan het afhandelen en met de bewaking aan het kijken of het wellicht ook is opgenomen en daarmee die klojo ook op beeld staat.
Onbeschrijvelijk maar dit soort prutsers blijkt dus toch te bestaan.
Op dit moment hebben we echter andere zorgen. De een of andere hufter heeft tegen onze auto aangezeten en schade veroorzaakt. Natuurlijk rij je dan snel weg zonder je bekend te maken. Vieze k....zak. Gelukkig zijn er ook nog goede mensen die het hebben zien gebeuren en het kenteken genoteerd hebben. Gelukkig heeft die dame ook haar contactgegevens achtergelaten en wil zelfs wel getuigen.
Sabine is het nu op haar werk (IKEA) aan het afhandelen en met de bewaking aan het kijken of het wellicht ook is opgenomen en daarmee die klojo ook op beeld staat.
Onbeschrijvelijk maar dit soort prutsers blijkt dus toch te bestaan.
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
afschieten die klojo!
bah wat een rotstreek, ik zou me kapot schamen als ik tegen iemand z'n trots aan zou rijden! Dan rijd je toch niet weg???
Succes met de afhandeling en houd ons op de hoogte van de zaak!
Dan zoeken we hem met z'n allen nog eens op

bah wat een rotstreek, ik zou me kapot schamen als ik tegen iemand z'n trots aan zou rijden! Dan rijd je toch niet weg???

Succes met de afhandeling en houd ons op de hoogte van de zaak!
Dan zoeken we hem met z'n allen nog eens op

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
wat een amateur. Hoop dat hij/zij snel gepakt wordt en dat je schade snel weer verholpen is Hans!
Succes!!
Succes!!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou mooi klote dan !!!
Ik heb ook zoiets gehad , ook met getuigen en al ..
Heeft bijna een jaar en 1000 telefoontjes met de politie geduurd voor ik mijn geld had ..
..
Succes met de afhandeling !!
Ik heb ook zoiets gehad , ook met getuigen en al ..
Heeft bijna een jaar en 1000 telefoontjes met de politie geduurd voor ik mijn geld had ..

Succes met de afhandeling !!
Onze sponsors