Mini Poeper... Clubman & Classic!
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Om niet aan huis gekluisterd te zitten als een van ons met de Clubman weg is hebben we een Classic gekocht! Eén auto bleek in ons huishouden toch niet echt handig. Mijn vriendin werkt slechts 12km verderop maar omgeving hier is nogal heuvelachtig. Een scooter en Fiat 500 zijn overwogen maar niet echt lekker in de regen en nog een "grote" nieuwe auto is wel erg decadent voor slechts 5.000km/jaar. Tja, in het segment 107, Aygo, C1, Atos en Matiz is weinig spannends aan!
MINI Classic 1.3 MPI Knightsbridge Open
2000, slechts 29.500km

Morgen ophalen, vrijdag TüV keuring, uitvoeren en invoeren. Wunschkennzeichen is reeds gereserveerd, met nagenoeg zelfde letter/cijfer combinatie als de Clubman; alleen de laatste twee cijfers zijn omgedraaid. Heb de garage al opgeruimd want komt uiteraard binnen te staan.
MINI Classic 1.3 MPI Knightsbridge Open
2000, slechts 29.500km

Morgen ophalen, vrijdag TüV keuring, uitvoeren en invoeren. Wunschkennzeichen is reeds gereserveerd, met nagenoeg zelfde letter/cijfer combinatie als de Clubman; alleen de laatste twee cijfers zijn omgedraaid. Heb de garage al opgeruimd want komt uiteraard binnen te staan.
- Beek Auto Racing
- Sponsor
- Contacteer:
Bericht
Das pas een gave mod
Mooie kar...enjoy

Mooie kar...enjoy

MINI accessoires, tuning en onderhoud

www.minispeed.nl
www.tarox-remmen.nl
www.porscheperformance.nl

www.minispeed.nl
www.tarox-remmen.nl
www.porscheperformance.nl
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Thanx!
We hebben er een aantal bekeken, wilden persé een MPI. Eerste proefrit was in een normale Cooper SPI. Mijn vriendin was nog niet geheel overtuigd van een Classic tot ze de Knightsbridge had gezien. Ze was helemaal om op het moment dat ze even sukkelde en toen een auto achter ons naar links ging om in te halen. Ze trapte het gas in het autootje spoot ervandoor. De auto ging weer rechts en bleef achter ons hangen. 'Joehoe!' hoorde ik naast me!
Ja, echt fun met daarbij dakje mooi geheel open!Ivo schreef:Wow, wat gaaf! Echt een prachtig exemplaar met een maagdelijke kilometerstand
. Zal wel dikke fun zijn om in te rijden
!
We hebben er een aantal bekeken, wilden persé een MPI. Eerste proefrit was in een normale Cooper SPI. Mijn vriendin was nog niet geheel overtuigd van een Classic tot ze de Knightsbridge had gezien. Ze was helemaal om op het moment dat ze even sukkelde en toen een auto achter ons naar links ging om in te halen. Ze trapte het gas in het autootje spoot ervandoor. De auto ging weer rechts en bleef achter ons hangen. 'Joehoe!' hoorde ik naast me!

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
leuk bakkie man! gefeliciteerd!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Gefeliciteerd!
iDD
Moet toch makkelijk achterin passen? Leuk man. Wel lef, een classic mini op een NewMINI forumFred schreef:Dat ik dat niet heb kunnen raden zeg... Coole mod, komt die in de clubman of neem je die mee op een dakrek ofzo?

Gefeliciteerd!
iDD
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Een New MINI op een Classic forum aankondigen getuigd volgens mij van meer lef!
Moet het nu getuig-t of getuig-d zijn?
Thanks! Jij ook met jouw ook spartaanse bak!iDarkDesign schreef:Wel lef, een classic mini op een NewMINI forum![]()
Gefeliciteerd!
iDD
Een New MINI op een Classic forum aankondigen getuigd volgens mij van meer lef!

Moet het nu getuig-t of getuig-d zijn?
Onze sponsors