MCS ("GP") r53 DS/W is verkocht :(
- willem
- Mod virus alert!
Bericht
Vandaag dan eindelijk mn uitlaat kunnen vervangen, door een milltek. Spruitstuk ging een stuk makkelijker dan ik verwacht had.
Alles er onderuit:

Cat back passen:

En alles aan elkaar:

Al met al 2 uurtjes werk, blij dat ik een brug tot mn beschikking had. En het geluid is super!
Alles er onderuit:

Cat back passen:

En alles aan elkaar:

Al met al 2 uurtjes werk, blij dat ik een brug tot mn beschikking had. En het geluid is super!
- willem
- Mod virus alert!
Bericht
dus laat het mooi met demper
Ja preciesDaveke schreef:Heerlijk he! Ik heb dezelfde set-up en twijfel nog steeds om die middendemper eronder uit te halen, tot nu toe valt het me nog goed mee de herrie, maar als ik de blikken van omstanders ooit zie die ik voorbij knal, zegt dat wel iets anders

- willem
- Mod virus alert!
Bericht
Vandaag weer een stukje op geschoten, gaten van de s spoiler dicht en het achter stukje strak gezet en iemand anders laten spuiten durf ik zelf nog niet aan

En de neus in de grond verf, voor een gekleurde grondverf gekozen zodat steenslag minder opvalt.

En de neus in de grond verf, voor een gekleurde grondverf gekozen zodat steenslag minder opvalt.

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
wow! serieus bezig hier zeg!!
Waarom laat je de neus spuiten? vanwege steenslag?
Zou je wat gedetailleerde foto's kunnen maken van hoe jij nou die GP spoiler erop hebt zitten?
Ik begreep dat je ook een soort draadbusjes had geplaatst?
Zou top zijn...

Waarom laat je de neus spuiten? vanwege steenslag?
Zou je wat gedetailleerde foto's kunnen maken van hoe jij nou die GP spoiler erop hebt zitten?
Ik begreep dat je ook een soort draadbusjes had geplaatst?
Zou top zijn...

MINI COOPER S R53 pre-facelift

- willem
- Mod virus alert!
Bericht
Was ook een stuk lak van de motorkap af formaat 2 euro muntstuk, en erg veel steenslag krassen en wat deukjes. Vandaar dat ik de neus opnieuw laat spuiten.
Verder had ik idd van die busjes waar draad in zit getapt dit heb ik vervangen omdat de klep een beetje rond loopt en dan de spoiler niet 100% recht zit en je daar weer wat opvul ringen onder moet zetten heb daarom deze dingen besteld:

Deze zitten op je klep geschroeft dmv van plaat parkers, deze volgen mooi de ronding van de klep dan zit de spoiler mooi recht. Zijn overigens ook gewoon de orginele bevestigings steunen van een mini gp (bestel nr 7 182 683 en 7 182 684).
Verder had ik idd van die busjes waar draad in zit getapt dit heb ik vervangen omdat de klep een beetje rond loopt en dan de spoiler niet 100% recht zit en je daar weer wat opvul ringen onder moet zetten heb daarom deze dingen besteld:

Deze zitten op je klep geschroeft dmv van plaat parkers, deze volgen mooi de ronding van de klep dan zit de spoiler mooi recht. Zijn overigens ook gewoon de orginele bevestigings steunen van een mini gp (bestel nr 7 182 683 en 7 182 684).
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
oke, ja goede zet dan je motorkap te spuiten!!
en thnx voor die foto's en art nrs!

en thnx voor die foto's en art nrs!

MINI COOPER S R53 pre-facelift

Onze sponsors