Hi, heb net een voorschot op een paar Alcantara jcw recaro's gaan geven en heb daarbij een vraag:
Zijn de voorzieningen voor de airbags plug and play hierin, of moeten deze door de dealer terug gecodeerd worden?
Verder staan carbon spiegelkappen nu ook op de mini ( nog eens fotootje van nemen )
En carbon diffusor is ook onderweg.
eerst maar beginnen met het slechte nieuws. De target aan de zijkant van de mini heeft zijn werk gedaan.
Vrijdagavond vond een stomdronken bestuurder van een aftandse citroën het nodig zijn wrak in de zij van de mini te parkeren.
schade wordt herstelt , maar ik was bluspoeder op het moment. en dan kon hij nog niet blazen ook.
ook nog een pickie van mijn carbon spiegelkappen:
en dan nu het goede nieuws , heb vandaag iets gaan ophalen wat van dag 1 al op de verlanglijst stond van dingen die in de mini moesten komen. kan haast niet wachten dat ze erin zitten. weet iemand of de stoelen opnieuw moeten ingelezen worden bij de dealer?
Laatst gewijzigd door Kenny Cooper op 28 jun 2012, 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.
mooie stoeltjes.. en met het uit en inlezen.. je kan geluk hebben maar ook weer niet. toen ze bij mij er even inzaten, moest de mini even aan de stekker.