Wint his story ------------> The story continues
- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zat niet op de weg te letten maar op een fietsende dame naast me.
Toen ik weer voor me keek, moest ik een nieuwe bumper en een nieuwe motorkap gaan aanschaffen....
Ik baalde als een stekker,
, maar gelukkig alleen plaatschade.
Toen ik weer voor me keek, moest ik een nieuwe bumper en een nieuwe motorkap gaan aanschaffen....

Ik baalde als een stekker,

Save a tree, eat a beaver

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ontzettend gaaf zo'n webcam. Mijn ouders hebben ook zo'n ding hangen in hun vakantiehuisje. Kunnen ze af en toe checken.
iDD
iDD
- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als het goed is, staat ie morgen weer helemaal Tip-Top klaar.
Inclusief JCW carbon hood scoop dus....
@Peter, gelukkig rijdt hij nog niet, omdat de computer opnieuw gereset moet worden ivm de aibags, en de benzine toevoer die daarna is afgesloten.
Schade was inderdaad al hersteld.
Inclusief JCW carbon hood scoop dus....

@Peter, gelukkig rijdt hij nog niet, omdat de computer opnieuw gereset moet worden ivm de aibags, en de benzine toevoer die daarna is afgesloten.

Save a tree, eat a beaver

- FunkyRAT
- Be Mini
Bericht
Hij rijd wel hoor, als je airbags afgaan, bij het compartiment voor de voeten van de bestuurders ff een 10A zekeringetje met dat motortekeningetje vervangen en gaan met die banaan! (ik heb ook airbagervaring opgedaan...en moest ter plekke die auto startend krijgen anders zou ik in de problemen raken daar, nood breekt wet en de eerste zekering die ik verving was de juiste) Echter het airbaglampje blijft branden totdat de dealer de storing uit je computer wist.Wint schreef:Als het goed is, staat ie morgen weer helemaal Tip-Top klaar.
Inclusief JCW carbon hood scoop dus....![]()
@Peter, gelukkig rijdt hij nog niet, omdat de computer opnieuw gereset moet worden ivm de aibags, en de benzine toevoer die daarna is afgesloten.![]()
Onze sponsors