R53 van Sander, verkocht..:(
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
topictitel aanpassen : "Einde van de ellende : hij rijdt" 

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Lekker bezig!!!
genieten geblazen!!

genieten geblazen!!

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
en nu weer trappen met dat ding! have fun!

en nu weer trappen met dat ding! have fun!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- sandderr53
- 4 op een rij!
Bericht
Tx allemaal, ik kreeg echt weer een heerlijke glimlach op mijn gezicht na het horen van de compressor! Wat rijden wij toch in geweldige auto's! Na twee weken renault is dat gevoel nog heftiger 
Helaas heb ik geen foto's meer van het terugplaatsen van het blok, dit deel van de operatie heb ik grotendeels gemist.
Ik zal inderdaad de titel aanpassen Marcel! Moet nog wel nieuwe wielnaven en er moet nog een nieuwe aircoleiding in maar de grootste ellende is voorbij! (klop klop)
btw, zomaar een vraagje..
. hoe belangrijk vinden jullie de warmtewisselaar?

Helaas heb ik geen foto's meer van het terugplaatsen van het blok, dit deel van de operatie heb ik grotendeels gemist.
Ik zal inderdaad de titel aanpassen Marcel! Moet nog wel nieuwe wielnaven en er moet nog een nieuwe aircoleiding in maar de grootste ellende is voorbij! (klop klop)
btw, zomaar een vraagje..

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
He top man nou weer heeeel veeel plezier met rijden en laat janken die compressor........... 

burn rubber not your soul

- sandderr53
- 4 op een rij!
Bericht
Ha mensen, weer terug van weggeweest. Ik heb denk ik bijna een jaar niks meer laten horen... Er is veel gebeurd afgelopen jaar, vandaar... Ben vader geworden van een schitterende en gezonde zoon!! dat maakt veel goed maar de burn-out en de relatiebreuk met de moeder van mijn zoon hakte er goed in.
Maargoed, ik ben kom er steeds verder bovenop en heb dus ook weer meer tijd en energie voor de mini. Zal hier ook weer vaker posten en kom binnenkort weer ff op een meet kijken. Dus tijn, als jij die kentekenplaat nog hebt kom ik die binnenkort ophalen. Als je hem inmiddels heb weggegeven kan ik er niet boos om worden
Maargoed, ik ben kom er steeds verder bovenop en heb dus ook weer meer tijd en energie voor de mini. Zal hier ook weer vaker posten en kom binnenkort weer ff op een meet kijken. Dus tijn, als jij die kentekenplaat nog hebt kom ik die binnenkort ophalen. Als je hem inmiddels heb weggegeven kan ik er niet boos om worden

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zo!
Dat was even een heel jaar in een notendop. Sterkte met alles verwerken en veel plezier gewenst met je zoon!
Is er in het jaar nog iets gebeurd met de MINI? Zijn er plannen voor komend(e) jaar/jaren?
Dat was even een heel jaar in een notendop. Sterkte met alles verwerken en veel plezier gewenst met je zoon!

Is er in het jaar nog iets gebeurd met de MINI? Zijn er plannen voor komend(e) jaar/jaren?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

- sandderr53
- 4 op een rij!
Bericht
Tx, mini eerst ff verder laten verloederen
... inmiddels weer opgepakt. Remklauwen rood gespoten en eindelijk de half gare stickers netjes van de achterbumper(aero) afgehaald, ik weet nog niet wat ik er nu mee ga doen... Ook de wielnaven vervangen en nieuwe bandjes. Veel kosten dus met weinig uiterlijk.. Sinds vorige week problemen met de radio, hij doet het wel maar geeft geen geluid(toch wel 1 van de belangrijkste dingen van een radio). De meeste draden al bloot gehad maar het probleem nog niet kunnen vinden... misschien is het wel de radio zelf denk ik nu.. tijdens het rijden stopte hij er mee en het geluid is daarna nog 3 x teruggekomen voor 5 seconden.
Wil de mini nog wat lager laten hangen en droom nog steeds over 18" wielen maargoed... nu ik de hypotheek alleen moet opbrengen zal ik daar niet snel de liquide middelen voor hebben.

Wil de mini nog wat lager laten hangen en droom nog steeds over 18" wielen maargoed... nu ik de hypotheek alleen moet opbrengen zal ik daar niet snel de liquide middelen voor hebben.

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Werken aan de MINI kan natuurlijk heel therapeutisch werken 
Dus de xtra aandacht kan voor beide goed gaan werken!
Miss zit er iets in de radio niet goed meer? Al een andere radio geprobeerd? Een aftermarket ofso..
Ben je dr bij komende zondag tijden de Maasrit? Kan een goed begin zijn van de terugkomst hier.

Dus de xtra aandacht kan voor beide goed gaan werken!
Miss zit er iets in de radio niet goed meer? Al een andere radio geprobeerd? Een aftermarket ofso..
Ben je dr bij komende zondag tijden de Maasrit? Kan een goed begin zijn van de terugkomst hier.
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors

- sandderr53
- 4 op een rij!
Bericht
Jammer dat ik niet een weekje eerder hier ben gekomen
had het heel tof gevonden maar nu staat mijn pinksterweekend al weer vol...
andere radio nog niet geprobeerd, zaterdag denk ik even kijken. Ik heb ook nog de originele boxen ergens liggen. anders sluit ik die er ff op aan, dan zie ik snel genoeg of de radio werkt. Had ik natuurlijk als eerste moeten doen...
Maar het is mij nu allemaal iets te ingewikkeld daarachter dus heb hulp nodig van een vriend. Zit een parrot op, dvd speler en alles loopt via een versterker. Alles is professioneel in laten bouwen door de vorige eignaar dus het zit ook allemaal echt goed weggestopt.

andere radio nog niet geprobeerd, zaterdag denk ik even kijken. Ik heb ook nog de originele boxen ergens liggen. anders sluit ik die er ff op aan, dan zie ik snel genoeg of de radio werkt. Had ik natuurlijk als eerste moeten doen...

Maar het is mij nu allemaal iets te ingewikkeld daarachter dus heb hulp nodig van een vriend. Zit een parrot op, dvd speler en alles loopt via een versterker. Alles is professioneel in laten bouwen door de vorige eignaar dus het zit ook allemaal echt goed weggestopt.

Onze sponsors