Zonde van die schade op de velg

Hoho, ding zit nog in de garantie! En zo happig waren ze niet op het vervangen van die distributie. Ze wilden hem eerst wegsturen, want ze hoorde zogenaamd niks. Nog een maand garantie weet je wel. Pas na aandringen van Mickey en de vraag of ze hem even zwart op wit wilden bevestigen dat zijn klacht ongegrond was, hoorden ze ineens toch de distributie...speedy schreef:"Gaat lekker allemaal" ...
Je hebt allereerst natuurlijk al heel veel mazzel dat jou dealer die distributie shit allemaal gratis maakt voor je (buiten garantie denk ik?) Dus een scheef bumpertje en krasje zijn probleempjes die makkelijk op te lossen zijn en niet kostbaar.
Dus uiteindelijk vind ik nog steeds dat je dealer een warme douche verdient.
Je hebt helemaal gelijk dat hij weer in orde is dat is het allerbelangrijkste........ Maar ik had dit toevallig gevraagd omdat ze bij mij toestemming vroegen om er uitgebreid mee te test rijden. En ze zijn er voor verzekerd hoor. Schade bij testritten bedoel ik want anders had ik nooit toestemming gegeven.Guppie schreef:Ach ik ben blij dat hij technisch in orde is gemaakt, denk dat de schade aan de velg voor eigen rekening wordt.
Onze sponsors