Martijn's Coopertje (covermodel P185)
- wheeler
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thanks Fred, dat verschil in kleur, omlijsting en tussen 3 en 4 lamellen wist ik....
Alleen ik dacht dat het verschil in 3 of 4 lamellen was bij facelift en prefacelift, zoals ook de gladde omlijsting... Maar een prefacelift MCS heeft ook al de 3 lamellen?

Alleen ik dacht dat het verschil in 3 of 4 lamellen was bij facelift en prefacelift, zoals ook de gladde omlijsting... Maar een prefacelift MCS heeft ook al de 3 lamellen?

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Goed, de spacers zijn inmiddels binnen (15mm, van FK Automotive), maar ze hebben de langere wielbouten niet meegestuurd... 

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Brullen met die spullen, ik heb gisteren een aFe intake besteld... 

Waarom deze? Ik wilde er graag 1 met een hitteschild en deze schijnt vrij onderhoudsvriendelijk te zijn...

Waarom deze? Ik wilde er graag 1 met een hitteschild en deze schijnt vrij onderhoudsvriendelijk te zijn...
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Verandert tevens spermacellen in wormen volgens deze geavanceerde wetenschappelijke analyse op hun site:

- GreyCooperS
- Forum Junky
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
De wielbouten zijn inmiddels verzonden, maar ik denk dat ik ook meteen Alta stabilisator verbinders voor en achter monteer. De originele schijnen nog wel eens stuk te gaan, zeker na verlagen, dus dan meteen maar wat beters erop.
En dan ook maar meteen de onderste reactiestangen áchter vervangen door verstelbare van Alta om het camber van de achterwielen aan te passen...
En dan ook maar meteen de onderste reactiestangen áchter vervangen door verstelbare van Alta om het camber van de achterwielen aan te passen...
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die Alta's schijnen nogal wat herrie te maken, dus denk dat ik het eerst bij de originele endlinks hou, met control arms van Eibach. Ik voel ook het liefst mod-voor-mod het verschil, maar met simpelweg verlagen krijg je wel erg veel negatief camber achter.
Daarnaast ben ik door gebrek aan een eigen sleutellovatie afhankelijk van de beschikbaarheid van anderen, dan is het fijn als je meteen meerdere dingen aan kunt pakken...
Daarnaast ben ik door gebrek aan een eigen sleutellovatie afhankelijk van de beschikbaarheid van anderen, dan is het fijn als je meteen meerdere dingen aan kunt pakken...

- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Camber staat gaaf imo, maar je merkt het wel aan je bandenslijtage en dat vind ik wat minder leuk
. Die stabi's moeten er bij mij ook nog opkomen iig, zoiezo een goeie mod dat. Denk er wel aan dat het rijgedrag zal veranderen daarmee. Als je bv enkel de achterste vervangt gaat de kont stijver worden en breekt ie sneller uit. Kan je in balans brengen met de voorste stabi's erbij te nemen. Maar daar vind je volgens mij meer uitleg over op het forum dan dat ik het kan uitleggen 

Onze sponsors